Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΕΡΓΟΔΟΤΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΕΡΓΟΔΟΤΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:12.70 € 
μόνο 11.43 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΕΡΓΟΔΟΤΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
(108107279)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΩΝ ΣΤΗΝ ΗΓΕΜΟΝΙΑ ΤΩΝ ΑΓΟΡΩΝ

Ο κοινωνικός διάλογος υπήρξε μια σημαντική παρέμβαση για τη σχέση κράτους, κεφαλαίου και εργασίας, η οποία θεωρήθηκε θεμέλιο της διαδικασίας εξευρωπαϊσμού σε εθνικό και περιφερειακό επίπεδο. Σηματοδότησε σε μεγάλο βαθμό τη σταδιακή εγκατάλειψη του μοντέλου του «κοινωνικού κορπορατισμού», που καθόριζε τις σχέσεις κεφαλαίου - εργασίας τις προηγούμενες δεκαετίες. Ωστόσο, όπως υποστηρίζει η συγγραφέας πρόσφατα διαφαίνεται η αντικατάστασή του από ένα είδος «διαβουλευτικού κορπορατισμού» στο υψηλό επίπεδο εκπροσώπησης και δομές εξαρθρωμένου πλουραλισμού στο μέσο και χαμηλό.

Το βιβλίο με σαφή και εξαντλητικά τεκμηριωμένο τρόπο και με γνώμονα τη διεθνή προβληματική απαντά στα ερωτήματα που προκύπτουν από τις συνέχειες και τις ασυνέχειες ανάμεσα στον κοινωνικό διάλογο και το σύστημα κοινωνικής εκπροσώπησης που προηγήθηκε από τη μια, και εκείνο που διαφαίνεται ότι εγκαθίσταται από τις πρόσφατες εξελίξεις από την άλλη. Πιο συγκεκριμένα, η μελέτη δείχνει ότι στη χώρα μας η εδραίωση του κοινωνικού διαλόγου ανάμεσα στις εργοδοτικές οργανώσεις και το κράτος, στο πεδίο χάραξης πολιτικής, διαμόρφωσε τους όρους για τη βαθμιαία ηγεμόνευση των εργοδοτικών αιτημάτων και στρατηγικής. Ωστόσο, στη συνάφεια της κρίσης παρατηρείται απόκλιση συμφερόντων στο εργοδοτικό στρατόπεδο που απομακρύνει τους μεγάλους από τους μικρούς και μεσαίους εργοδότες, η οποία ενδεχομένως, να σημαίνει και το τέλος του κοινωνικού διαλόγου, τουλάχιστον στη χώρα μας.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΣΑΒΒΑΛΑΣ 
Σελίδες : 256 
ISBN : 978-960-493-221-4 
Σχήμα : 17Χ24 
Μήνας έκδοσης : Δεκέμβριος 
Έτος έκδοσης : 2012 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση