Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Εκπαίδευση
Βοηθήματα Λυκείου
Βοηθήματα Γυμνασίου
Βοηθήματα Δημοτικού
Βοηθήματα Νηπιαγωγείου
Γλώσσα-Σημειολογία
Εκμάθηση Ξένων Γλωσσών
Εκπαίδευση
Α.Σ.Ε.Π.
Λεξικά
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΟΝ 21Ο ΑΙΩΝΑ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΕΝΙΚΑ
  • ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΟΝ 21Ο ΑΙΩΝΑ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:22.00 € 
μόνο 19.80 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΟΝ 21Ο ΑΙΩΝΑ
(108105346)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΟΡΑΜΑ-ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ-ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ

Ο παρών συλλογικός τόμος αποτυπώνει τη συζήτηση που αναπτύχθηκε στο Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο με τίτλο «Το Πανεπιστήμιο στον 21ο αιώνα: Όραμα, Προβλήματα και Προοπτικές», που διοργάνωσε η Πανελλήνια Ομοσπονδία Συλλόγων Διδακτικού και Ερευνητικού Προσωπικού (ΠΟΣΔΕΠ) στην Αθήνα, στις 23-25 Απριλίου του 2010.

Στο πρώτο μέρος συγκεντρώνονται εισηγήσεις/μελέτες που α¬ναφέρονται στην αποτίμηση των εξελίξεων, των οπτικών και εμπειριών σε σχέση με τα θεσμικά αλλά και στοχοθετικά πρότυπα που ανακύπτουν από τη διεθνή -και κυρίως ευρωπαϊκή- πραγματικότητα, με ιδιαίτερη έμφαση στις αρχές και τις αξίες του πανε-πιστημίου, τη διοικητική αυτονομία και την απόδοση λογοδοσίας, τη διασφάλιση της ποιότητας, τη φοιτητο-κεντρική μάθηση, αλλά και την έρευνα.

Στο δεύτερο μέρος, και εστιάζοντας στην ελληνική ανώτατη εκπαίδευση, αναδεικνύονται οι παράγοντες που διαμόρφωσαν το υπάρχον σύστημα και σφράγισαν την πορεία εξέλιξής του, ενώ ταυτόχρονα διερευνώνται οι προοπτικές του. Τα ζητήματα της διακυβέρνησης, της αυτοτέλειας και της αυτοδιοίκησης του δημόσιου πανεπιστημίου βρίσκονται στο επίκεντρο του σύγχρονου προβληματισμού, καθώς και ζητήματα που σχε-τίζονται με το περιεχόμενο και την οργάνωση της έρευνας.

Έχει ενδιαφέρον να σημειωθεί πως στις 23 Απριλίου του 2010, την ημέρα έναρξης των εργασιών του συνεδρίου, ανακοινώθηκε η προσφυγή της Ελλάδας στον μηχανισμό στήριξης. Στις πρόσφατες οδυνηρές οικονομικές και κοινωνικές εξελίξεις, η αναγκαιότητα αναζήτησης του οράματος για το πανεπιστήμιο του 21ου αιώνα, μέσα από τη διαδικασία αναγνώρισης και αντιμετώπισης των προβλημάτων της ανώτατης εκπαίδευσης, δεν συνιστά άσκηση επί χάρτου αλλά επιτακτικό αίτημα που μπορεί να συμβάλει αποφασιστικά στην υπέρβαση της κρίσης.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΠΛΕΘΡΟΝ 
Σελίδες : 306 
ISBN : 978-960-348-232-1 
Σχήμα : 17Χ24 
Μήνας έκδοσης : Μάιος 
Έτος έκδοσης : 2011 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση