Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ
ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:12.78 € 
μόνο 11.50 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ
(108099944)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Μία σε βάθος εξέταση του παιδικού βιβλίου σε θεωρητικό και πρακτικό επίπεδο. Η διεθνής εμπειρία, με βάση τις απόψεις -συγκρουόμενες ενίοτε-των ξένων θεωρητικών, χρησιμοποιείται σε συνδυασμό με την περιορισμένη ελληνική και την αναφορά σε ελληνικά παιδικά βιβλία τα οποία εμπίπτουν στους όρους των σύγχρονων θεωρητικών θέσεων. Η μελέτη προσεγγίζει τους τρεις επίμαχους τομείς: «Το παιδί και το βιβλίο», «Ανάγνωση και ανάπτυξη», «Τα παιδικά βιβλία (βιβλία γνώσεων, λογοτεχνικά βιβλία)». Προτάσσεται το κεφάλαιο παιδί-βιβλίο, προκειμένου να εξεταστούν με περισσότερη αποτελεσματικότητα τα δύο που ακολουθούν και τα οποία ολοκληρώνουν το επίμαχο και θερμό θέμα όπως ορίζεται στον τίτλο του βιβλίου. Με δεδομένη την ανυπαρξία ελληνικών μελετών για το βιβλίο γνώσεων και την πενιχρή παρουσία μελετών για την αξιολόγηση των λογοτεχνικών, ο κύριος όγκος του βιβλίου αφιερώνεται στους δύο αυτούς τομείς.

Πλούσια η ξένη βιβλιογραφία στα ζητήματα αυτά, ενισχύεται τώρα και με ένα ακόμη αξιόλογο έργο, προερχόμενο από ένα μέλος της νέας δυναμικής γενιάς μελετητών-ερευνητών, οι οποίοι ασχολούνται στην Ελλάδα με το παιδικό βιβλίο. Οι θέσεις της συγγραφέως, οι τρόποι προσέγγισης στα ποικίλα επιμέρους θέματα, η βαθιά γνώση του αντικειμένου και η ενημέρωσή της στην διεθνή θεωρία και πρακτική και στις τάσεις οι οποίες ακολουθούνται ή διαφαίνονται για το μέλλον καθιστούν το βιβλίο χρήσιμο για όσους ασχολούνται με την παιδική λογοτεχνία -μελετητές, διδάσκοντες και διδασκομένους-και δείκτη των κατευθύνσεων των μελλοντικών μελετών.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗ 
Σελίδες : 248 
ISBN : 978-960-03-1258-4 
Σειρά : ΠΑΙΔΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΘΕΩΡΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΕΡΕΥΝΑ 
Μήνας έκδοσης : Μάιος 
Έτος έκδοσης : 2009 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση