\n'); } //-->
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||||||||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Η εταιρεία
Λίγα λόγια για την plus4u, τους ανθρώπους της και το όραμα της.
|
Εξέλιξη παραγγελίας
Παρακολουθήστε την εξέλιξη της παραγγελίας σας σε κάθε της στάδιο.
|
Σημεία παραλαβής
Ενημερωθείτε για τα σημεία παραλαβής (Pick Up Points) της παραγγελίας σας σε όλη την Ελλάδα.
|
Τρόποι παραγγελίας
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους παραγγελίας βήμα προς βήμα.
|
Επικοινωνία
Επικοινωνήστε με τον τρόπο που επιθυμείτε με το προσωπικό της plus4u.
|
Τρόποι πληρωμής
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους πληρωμής, ωστε να επιλέξετε αυτόν που σας βολεύει και να πληρώσετε με ασφάλεια την παραγγελία σας.
|
Όροι χρήσης
Ενημερωθείτε για τους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού μας καταστήματος καθώς και για τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
Τρόποι αποστολής
Ενημερωθείτε για τους τρόπους αποστολής της παραγγελίας σας εντός και εκτός Αττικής, το κόστος αποστολής καθώς και τους χρόνους παράδοσης.
|
Ευκαιρίες καριέρας
Αν ενδιαφέρεστε να γίνετε μέλος του ανθρώπινου δυναμικού μας, επικοινωνήστε μαζί μας.
|
Χρόνοι παράδοσης
Ενημερωθείτε για τους χρόνους παράδοσης της παραγγελίας σας όπως αυτοί αναγράφονται δίπλα σε κάθε προϊόν.
|
Sitemap
Περιηγηθείτε σε όλα μας τα καταστήματα και επιλέξτε από τη μεγάλη μας γκάμα προϊόντων, αυτά που καλύπτουν τις ανάγκες σας.
|
Πολιτική επιστροφών
Ενημερωθείτε διεξοδικά για την πολιτική επιστροφών της εταιρείας και τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
FAQ
Οι συχνότερες ερωτήσεις σας, εδώ βρίσκουν την απάντήση.
|
Τεχνική υποστήριξη
Διαβάστε για την εγγύηση που συνοδεύει κάθε προϊόν και επικοινωνήστε με το αρμόδιο τμήμα τεχνικής υποστήριξης (Service).
|
ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
(108096477)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Τα τελευταία χρόνια, οι έννοιες των ειδικών μαθησιακών δυσκολιών και της δυσλεξίας κυριαρχούν στο πεδίο της σχολικής και εκπαιδευτικής ψυχολογίας. Παρά την πληθώρα των μελετών όμως από διακεκριμένους επιστήμονες, που επιδιώκουν να φωτίσουν τις ποικίλες πλευρές του θέματος από διαφορετικές θεωρητικές προσεγγίσεις, οι έννοιες αυτές συνεχίζουν σε μεγάλο βαθμό να προκαλούν αμφισβήτηση, διαμάχες και αντιπαραθέσεις. Η φύση, το εννοιολογικό πλαίσιο, η ορολογία, ο εντοπισμός, η ανάπτυξη, η συχνότητα εμφάνισης, η πρόγνωση και η αντιμετώπιση των μαθησιακών δυσκολιών εξακολουθούν να αποτελούν πρόκληση για τους ειδικούς. Το βιβλίο επιχειρεί να αναδείξει και εν μέρει να αποσαφηνίσει αυτά τα ζητήματα, παρουσιάζοντας τεκμηριωμένα επιστημονικά δεδομένα από τον ελληνικό και διεθνή χώρο για τη φύση και τον μηχανισμό λειτουργίας των μαθησιακών δυσκολιών, καθώς και για την αξιολόγηση και την υποστήριξη των ατόμων που αντιμετωπίζουν τέτοιες δυσκολίες, με έμφαση στην έγκαιρη ανίχνευση και αντιμετώπιση. Ειδικότερα περιγράφονται: (α) το θεωρητικό υπόβαθρο της ανάγνωσης, της κατανόησης και του γραπτού λόγου (β) η ταξινόμηση των μαθησιακών δυσκολιών (γ) τα χαρακτηριστικά των μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες (δ) οι σύγχρονες προσεγγίσεις για την αξιολόγηση των μαθησιακών δυσκολιών (ε) τα μοντέλα παρέμβασης για τις μαθησιακές δυσκολίες σε ατομικό επίπεδο και σε επίπεδο σχολικής τάξης και (στ) τα φιλικά στη δυσλεξία σχολεία και ο ρόλος του σχολικού ψυχολόγου. Σημαντική είναι η συμβολή του διακεκριμένου καθηγητή του Πανεπιστημίου του Μάντσεστερ, Peter Pumfrey, o οποίος στο σχετικό κεφάλαιο εκθέτει τους σύγχρονους προβληματισμούς για τη δυσλεξία. Πρόκειται για μια προσπάθεια έγκυρης επιστημονικής ενημέρωσης που θα φανεί ιδιαίτερα χρήσιμη σε επιστήμονες (ψυχολόγους, ειδικούς ψυχικής υγείας, εκπαιδευτικούς όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων), προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές ψυχολογίας και παιδαγωγικών, αλλά και σε κάθε αναγνώστη που ενδιαφέρεται να μελετήσει το δύσκολο, ευαίσθητο και συχνά «θολό» πεδίο των μαθησιακών δυσκολιών. ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
|
|