Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Ελληνική Λογοτεχνία
Ξένη Λογοτεχνία
Επιστημονική Φαντασία
Εφηβική Λογοτεχνία
Βιογραφίες - Μαρτυρίες
Δοκίμια
Θέατρο
Κόμικ
Ποίηση
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΣΤΗΝ ΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΟΔΥΣΣΕΑ ΕΛΥΤΗ
ΠΟΙΗΣΗ ΕΡΜΗΝΕΙΑ-ΚΡΙΤΙΚΗ
  • Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΣΤΗΝ ΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΟΔΥΣΣΕΑ ΕΛΥΤΗ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:15.28 € 
μόνο 13.75 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΣΤΗΝ ΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΟΔΥΣΣΕΑ ΕΛΥΤΗ
(108095929)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Στο βιβλίο αυτό γίνεται αρχικά μια εισαγωγή στο αισθητικό και καλλιτεχνικό κίνημα του υπερρεαλισμού, τις συνθήκες που ευνόησαν την είσοδό του στην Ελλάδα, την επαφή του Ελύτη με αυτό, τη μύησή του, αλλά και τη βαθμιαία διαφοροποίηση του και τη δημιουργία από τον ίδιο μιας «νέας ποίησης».

Στη συνέχεια περιγράφεται η ποιητική πορεία του Ελύτη μέσα από τρία στάδια τεχνικής, μορφολογικής, υφολογικής και θεματολογικής εξέλιξης, καθώς αυτός ήταν πάντοτε έτοιμος για νέες εμπειρίες και τεχνοτροπίες, υπό το κράτος του επηρεασμού του από τον υπερρεαλισμό, της συμμετοχής του στον Αλβανικό πόλεμο και των εμπειριών του από την Κατοχή και των γεγονότων του Εμφυλίου που θα τον ωριμάσουν ψυχολογικά και διαισθητικά και της μετέπειτα πείρας της ζωής του, που γίνεται ολοένα πλουσιότερη και πιο σύνθετη σε βιώματα.

Στη συνέχεια προσεγγίζεται το θέμα του πολέμου και των παρεπόμενών του σε πέντε έργα του Ελύτη: Ήλιος ο πρώτος (1943), 'Ασμα ηρωικό και πένθιμο για το χαμένο ανθυπολοχαγό της Αλβανίας (1942-1945), «Αλβανιάδα» (1944-1962), «Η καλοσύνη στις λυκοποριές» (1947) και Το ’ξιον εστί (1959-1961), εμπνευσμένα από τη σύγχρονη ελληνική ιστορία, στα οποία περιγράφεται λυρικά-επικά-δραματικά η Ρωμιοσύνη, η μοίρα της, οι πόλεμοι και τα πάθη της στην ιστορική της διαδρομή, ενώ παράλληλα καταβάλλεται προσπάθεια να φανεί πώς ο ποιητής θεώρησε και απέδωσε το θέμα αυτό στην εξελισσόμενη προοπτική της αντίληψής του, με το χρόνο, καθώς επίσης και αισθητικά, με τη μετατροπή της ποιητικής του έκφρασης, συμπεριλαμβάνοντας στην ποίησή του και μια διάχυτη πρόθεση και διάσταση παιδαγωγίας: την επιταγή του χρέους όλων για την αντίσταση στον πόλεμο.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΓΡΗΓΟΡΗ 
Σελίδες : 191 
ISBN : 960-333-415-4 
Σχήμα : 14Χ21 
Έτος έκδοσης : 2005 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση