Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Υγεία-Διατροφή
Προσωπική Βελτίωση
Σεξουαλική Αγωγή
Χόμπυ-Σπορ
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΚΑΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ
ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΚΑΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:25.00 € 
μόνο 22.50 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΚΑΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ
(108084376)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Ο Μπεν Γκόλντεϊκρ - γιατρός πλήρους απασχόλησης στο βρετανικό Εθνικό Σύστημα Υγείας, συγγραφέας, παραγωγός ραδιοφωνικών εκπομπών, και πασίγνωστος στη Βρετανία για τη στήλη του ''Bad Science'' (Κακή επιστήμη) στην εφημερίδα Guardian - κατόρθωσε ό,τι πολύ λίγοι: να «ταράξει τα νερά» στο χώρο της υγείας στη Βρετανία.

Το βιβλίο του Κακή Επιστήμη, το οποίο κυκλοφορεί επιτέλους και στην Ελλάδα, αποτέλεσε την αφορμή για να ξεκινήσει στη Βρετανία αλλά και την υπόλοιπη Ευρώπη μια μεγάλη συζήτηση για όλους εκείνους που καπηλεύονται τον χώρο της δημόσιας υγείας και παίζουν με τον πόνο εκατομμυρίων ανθρώπων σε ολόκληρο τον πλανήτη.

Ο Γκόλντεϊκρ «...αφρίζοντας από απολύτως δικαιολογημένη αγανάκτηση, χτυπάει αλύπητα τους κομπογιαννίτες και τους αερολόγους που καπηλεύονται την επιστήμη, βάζοντας στο στόχαστρο φαρμακευτικές εταιρείες, ψευτο-διατροφολόγους, παραπλανημένους ερευνητές, και δημοσιογράφους» (The Times). Το βιβλίο του αποτελεί «...ένα εξαιρετικό μάθημα για το πώς να βάζετε στη θέση τους όλους εκείνους τους εχθρούς της λογικής, τους γυρολόγους που πλασάρουν ψευδολογίες και μισοαλήθειες.» (The Economist)

Στην Κακή Επιστήμη, ο Γκόλντεϊκρ εξετάζει, μεταξύ άλλων:

  • Πώς τα μέσα ενημέρωσης μπορούν να χρησιμοποιήσουν την επιστήμη για να παραπλανήσουν το κοινό ή να καλλιεργήσουν κλίμα πανικού.
  • Πώς παρερμηνεύονται τα στατιστικά δεδομένα με επικίνδυνα πολλές φορές αποτελέσματα.
  • Κατά πόσο είναι αποτελεσματική η ομοιοπαθητική.
  • Τους μύθους που έχουν τεχνηέντως δημιουργηθεί για πολλά εμβόλια.
  • Τις αλήθειες και τα ψέματα για τα συμπληρώματα διατροφής και τις φαρμακευτικές εταιρείες.

    Στην ελληνική του έκδοση, το βιβλίο περιλαμβάνει και ένα ανατρεπτικό νέο κεφάλαιο του οποίου η δημοσίευση είχε ανασταλεί μέχρι την οριστική δικαίωση του συγγραφέα από τα βρετανικά δικαστήρια για όλες τις μηνύσεις και αγωγές που είχαν υποβληθεί εναντίον του!

  • ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
    Εκδότης : ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ 
    Σελίδες : 502 
    ISBN : 978-960-461-416-5 
    Σχήμα : 14Χ20,5 
    Μήνας έκδοσης : Νοέμβριος 
    Έτος έκδοσης : 2010 
    ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
    ΨΗΦΙΣΤΕ
    Σύνολο Ψήφων: 0
     
    Το καλάθι σας είναι άδειο

    Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

    Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
    Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

    Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
    Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

     
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

    Πληροφορίες

    Ρυθμίσεις

    Απόρριψη

    Αποδοχή

    Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
    Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
    Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

    Αποθήκευση