Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Εξαντλημένο
ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΛΥΣΗΣ ΤΟΥ ΚΥΠΡΙΑΚΟΥ 1948-1978
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΛΥΣΗΣ ΤΟΥ ΚΥΠΡΙΑΚΟΥ 1948-1978
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 Εξαντλημένο 
ΕΞΑΝΤΛΗΜΕΝΟ
ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΛΥΣΗΣ ΤΟΥ ΚΥΠΡΙΑΚΟΥ 1948-1978
(108078345)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Η παρούσα μελέτη παρουσιάζει για πρώτη φορά, αυτούσια και σε έναν τόμο, όλα τα σχέδια λύσης που προτάθηκαν για τη διευθέτηση του Kυπριακού την περίοδο 1948-1978. Ιδιαίτερη σημασία αποδίδεται στους λόγους που οδήγησαν στην υποβολή των κατά καιρούς σχεδίων λύσης και στους παράγοντες που επηρέασαν τη μορφή και το περιεχόμενό τους.

Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, η μελέτη αποσκοπεί, πέρα από την αυτούσια παράθεση των σχεδίων λύσης που προτάθηκαν κατά την υπό εξέταση περίοδο, να δώσει απαντήσεις σε τολμηρά ερωτήματα όπως το κατά πόσον υπήρξαν χαμένες ευκαιρίες επίλυσης του Kυπριακού, ποια ήταν η λογική που επέβαλλε την επανάληψη συγκεκριμένων προνοιών στα διάφορα σχέδια λύσης, καθώς επίσης πώς και σε ποιο βαθμό οι χρονολογίες σταθμοί (όπως, για παράδειγμα, 1955, 1960, 1963 και 1974) επηρέασαν τις πρόνοιες των διαφόρων σχεδίων που θα ακολουθήσουν.

Την ίδια στιγμή, μέσα από την παράθεση και ανάλυση των σχεδίων που προτάθηκαν, αλλά και των εξελίξεων πριν και μετά την υποβολή τους, επιχειρείται να δοθούν απαντήσεις σε θέματα που σχετίζονται με τα πραγματικά κίνητρα και τους στόχους των βασικών πρωταγωνιστών, εκτός δηλαδή από τους ίδιους τους Κυπρίους. Από τις αντιδράσεις δε της Ελλάδας, της Τουρκίας και των δύο κοινοτήτων της Kύπρου στα προτεινόμενα σχέδια, εξάγονται ενδιαφέροντα συμπεράσματα αναφορικά με τις τακτικές που ακολουθήθηκαν, τη σημασία της σταθερότητας και της συνέπειας στους στόχους, αλλά και τους παράγοντες που επέδρασαν στη διαμόρφωση της στάσης της κάθε πλευράς καθώς και στη διαμόρφωση των ίδιων των σχεδίων.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗ 
Σελίδες : 320 
ISBN : 978-960-03-4994-8 
Μήνας έκδοσης : Δεκέμβριος 
Έτος έκδοσης : 2009 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση