Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
2 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΤΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ
  • Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΤΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:49.03 € 
μόνο 44.13 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΤΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
(108076264)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Η παρούσα έκδοση αποτελεί την πληρέστερη παρουσίαση του πλέον σύγχρονου συστήματος κοστολόγησης Activity Based Costing (A.B.C.). Στις σελίδες του βιβλίου αναδεικνύεται για πρώτη φορά η φιλοσοφία του Συστήματος A.B.C. τόσο στη θεωρητική του ανάπτυξη όσο και στις πρακτικές του εφαρμογές, παρέχοντας στα στελέχη των οικονομικών μονάδων ένα ισχυρό εργαλείο αντιμετώπισης του ανταγωνισμού της αγοράς.

Στα άμεσα οφέλη από τη χρήση του A.B.C. περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων και τα εξής:

Επιτυγχάνεται η ορθή κατά πωλούμενο αγαθό κερδοφορία σε όλους τους τομείς και επίπεδα των πωλήσεων, γιατί το σύστημα αυτό συμβάλλει:

  • Στον εντοπισμό και κατανόηση των γενεσιουργών αιτιών του κόστους σε κάθε λειτουργία της οικονομικής μονάδας.
  • Στο διαρκή έλεγχο της εικόνας του κάθε πελάτη, καθώς και στη συνεχή βελτίωση της υπάρχουσας σχέσης μεταξύ οικονομικής μονάδας και πελάτη.

    Αναδεικνύεται η αποδοτικότητα:

  • Της κάθε μεμονωμένης δραστηριότητας.
  • Του κάθε manager της οικονομικής μονάδας.
  • Των οργανωτών του τρόπου δράσης της οικονομικής μονάδας.
  • Του υπεύθυνου της κάθε δραστηριότητας της οικονομικής μονάδας.

    Για πρώτη φορά επιτυγχάνεται εσωλογιστική ανάπτυξη του A.B.C., και μάλιστα βάσει της ομάδας 9 του Ε.Γ.Λ.Σ.

    Το έμμεσο κόστος κατανέμεται και καταλογίζεται με τον πλέον αναλυτικό και έγκυρο τρόπο στους ενδιάμεσους και τελικούς φορείς του κόστους.

    Το βιβλίο απευθύνεται σε οικονομολόγους, λογιστές, τεχνικούς που ασχολούνται με την ανάλυση των διαδικασιών της βιομηχανικής παραγωγής και διοικητικά στελέχη.

  • ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
    Εκδότης : ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ 
    Σελίδες : 502 
    ISBN : 978-960-351-781-8  
    Σχήμα : 17Χ24 
    Μήνας έκδοσης : Σεπτέμβριος 
    Έτος έκδοσης : 2009 
    ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
    ΨΗΦΙΣΤΕ
    Σύνολο Ψήφων: 2
     
    Το καλάθι σας είναι άδειο

    Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

    Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
    Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

    Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
    Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

     
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

    Πληροφορίες

    Ρυθμίσεις

    Απόρριψη

    Αποδοχή

    Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
    Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
    Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

    Αποθήκευση