Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Εξαντλημένο
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 Εξαντλημένο 
ΕΞΑΝΤΛΗΜΕΝΟ
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
(108073969)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΜΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ

Το βιβλίο αυτό ασχολείται σε βάθος με τις εφαρμογές της θεωρίας της επικοινωνίας και αποτελεί ένα απαραίτητο εργαλείο για όσους ασχολούνται με τις δημόσιες επικοινωνιακές εκστρατείες, την ενημέρωση του κοινού για θέματα υγείας, τις δημόσιες σχέσεις και άλλες δραστηριότητες που σχετίζονται με την επικοινωνιακή πρακτική. Βασικός του στόχος είναι να συνδυάσει τη θεωρία της επικοινωνίας με την εφαρμογή της στις πραγματικές συνθήκες, και γι' αυτό αποτελεί ένα σημαντικό βοήθημα για τη χάραξη στρατηγικών στις δημόσιες εκστρατείες.

Το βιβλίο επίσης σκιαγραφεί με ποιον τρόπο η επικοινωνιακή πρακτική μπορεί να βοηθηθεί από την κατανόηση των θεωριών για την επικοινωνία που έχουν αναπτυχθεί στα τελευταία τριάντα χρόνια. Με ποιον τρόπο οι ιδέες διαδίδονται διαμέσου των Μέσων Επικοινωνίας και άλλων επικοινωνιακών διαύλων. Πώς τα μέλη του κοινού εισπράττουν τα μηνύματα. Τι γνωρίζουμε για την επίδραση που έχουν διάφορες προτεινόμενες μέθοδοι της θεωρίας σε μια επικοινωνιακή εκστρατεία.

Εξετάζοντας αυτά και άλλα παρόμοια ερωτήματα, οι συγγραφείς του βιβλίου αυτού προσφέρουν στους αναγνώστες ένα χρηστικό προσανατολισμό μέσα στο περίπλοκο πεδίο της θεωρίας της επικοινωνίας, σε συνδυασμό με τη γνώση των πρακτικών επιπτώσεων αυτών των ερωτημάτων.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗ 
Μετάφραση : ΜΕΤΑΞΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑ 
Σελίδες : 384 
ISBN : 960-03-2589-8 
Σχήμα : 17Χ24 
Σειρά : ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ 
Έτος έκδοσης : 1999 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση