Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
1 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΣΧΕΣΕΙΣ
  • ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:15.32 € 
μόνο 13.79 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
(108073940)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Υπάρχουν κάπου 20 ορισμοί για την απόδοση του όρου ''επικοινωνία''. Ο πλέον συνήθης είναι: η αρχή της κοινωνικής αλληλεπίδρασης μέσω μηνυμάτων. Πιο απλά: η αποδοχή και μετάδοση μηνυμάτων ανάμεσα στα άτομα: πρόκειται για μια βασική διαδικασία για την κοινωνία. Μήνυμα μπορεί ν' αποτελέσει μια εικόνα, μια φωτογραφία, ένα εξώφυλλο, ένα κείμενο. Η ικανότητα του ανθρώπου να δημιουργεί σύμβολα, τον ξεχωρίζει από τα άλλα ζώα και του επιτρέπει να βλέπει μια πραγματικότητα πέρα από αυτήν, την οποία αισθάνεται άμεσα. Η ικανότητα αυτή του επιτρέπει να καταγράφει τις σκέψεις του και να τις μοιράζεται με άλλους. Στον καθένα δίνεται μια γενετική και μια πολιτιστική κληρονομιά. Τα ζώα έχουν κοινωνίες, αλλά μόνο ο άνθρωπος έχει πολιτισμό (κουλτούρα). Η γλώσσα, η επικοινωνία και ο πολιτισμός σχηματίζουν ένα αλληλένδετο σύνολο. Δεν μπορεί να εξετασθεί το ένα χωρίς το άλλο.

Το βιβλίο αυτό αναφέρεται στην επικοινωνία και στις ανθρώπινες σχέσεις ή αλλιώς στις κοινωνικές σχέσεις, και μέσα σε πιο πλαίσιο δημιουργούνται. Γίνεται αναφορά ειδικά στον άνθρωπο και τη δημιουργία του, μέσα στην κοινωνία. Έτσι μπαίνουν τα πλαίσια για την ερμηνεία των ανθρωπίνων ή των άλλων κοινωνικών σχέσεων (φύση του ανθρώπου-φύση της κοινωνίας), πως αυτά τα δύο δημιουργούνται και πλαισιώνουν τις σχέσεις και την επικοινωνία. Επίσης γίνεται αναφορά στη γλώσσα, ως απαραίτητη προϋπόθεση της επικοινωνίας, και τέλος, στην ίδια την επικοινωνία ως αναπόσπαστο στοιχείο των ανθρωπίνων σχέσεων. Στο τέλος αναλύεται ένα μοντέλο επικοινωνίας, ώστε να γίνει σαφέστερο όλο το θεωρητικό μέρος του βιβλίου.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΕΛΛΗΝ 
Σελίδες : 253 
ISBN : 960-286-724-8 
Σχήμα : 17Χ24 
Μήνας έκδοσης : Απρίλιος 
Έτος έκδοσης : 2009 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 1
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση