Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΣ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ
ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ
  • ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΣ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:15.32 € 
μόνο 13.79 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΣ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ
(108073938)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Ένας τομέας τον οποίο φαίνεται να έχει παραμελήσει η εκπαίδευση είναι η συναισθηματική ανάπτυξη του παιδιού. Η συμβουλευτική Ψυχολογία μόλις τα τελευταία χρόνια μπήκε σαν μάθημα στις παιδαγωγικές σχολές και χωρίς ωστόσο να καλύπτει πάντα την πρακτική πλευρά του. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα την ελλιπή προετοιμασία των εκπαιδευτικών για να αντιμετωπίσουν συγκρουσιακές καταστάσεις. Αν η έλλειψη αυτή παρατηρείται στον παιδαγωγικό και τον κλάδο των κοινωνικών επαγγελμάτων, αντιλαμβάνεται κανείς την κατάσταση στους άλλους κλάδους.

Θα μπορούσε λοιπόν σήμερα η εκπαίδευση στο συμβουλευτικό θεραπευτικό διάλογο να μη περιοριστεί στις παιδαγωγικές σχολές αλλά να επεκταθεί και στην εκπαίδευση ενηλίκων.

Η ικανότητα για καλές διαπροσωπικές σχέσεις καθώς και για αντιμετώπιση συγκρουσιακών καταστάσεων είναι απαραίτητη στον καθένα, τόσο για τη δική τους ψυχική υγεία όσο και των άλλων και μάλιστα αυτών που εξαρτώνται απ' αυτόν.

Με το βιβλίο αυτό υπογραμμίζεται η ανάγκη για προσοχή της συναισθηματικής πλευράς του ανθρώπου και η ανάγκη για άσκηση, προκειμένου να επιτύχει κάποιος αλλαγή συμπεριφοράς, καθόσον, όπως έδειξαν τόσο η πείρα όσο και η έρευνα, η γνώση μόνη δε φτάνει. Το βιβλίο αυτό απευθύνεται σ' όσους ασχολούνται με τα κοινωνικά επαγγέλματα (τους εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων, τους κοινωνικούς λειτουργούς, τους νοσηλευτές, τους ψυχολόγους, τους κοινωνιολόγους, τους κληρικούς, τους γιατρούς), τους γονείς και γενικά σ' όσους πιστεύουν ότι το πνεύμα συντροφικότητας και οι καλές διαπροσωπικές σχέσεις βοηθούν: στη δημιουργία ενός καλού ψυχολογικού κλίματος, και στη λύση πολλών προβλημάτων και γ. στο ανέβασμα της ποιότητας της ζωής.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΕΛΛΗΝ 
Σελίδες : 328 
ISBN : 960-286-721-3 
Σχήμα : 14Χ21 
Μήνας έκδοσης : Απρίλιος 
Έτος έκδοσης : 2009 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση