Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Εξαντλημένο
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΗΧΑΝΩΝ ΤΟΜΟΣ Α
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΗΧΑΝΩΝ ΤΟΜΟΣ Α
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 Εξαντλημένο 
ΕΞΑΝΤΛΗΜΕΝΟ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΗΧΑΝΩΝ ΤΟΜΟΣ Α
(108072300)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΜΗΧΑΝΩΝ

Ο πρώτος τόμος περιλαμβάνει δέκα κεφάλαια.

  • Το πρώτο κεφάλαιο εισάγει τον αναγνώστη στη διαδικασία του σχεδιασμού. Δίνονται οι βασικοί ορισμοί σχεδιασμού και περιλαμβάνονται πλήθος κατασκευαστικών θεμάτων με τα οποία ασχολούνται οι Μηχανολόγοι φοιτητές.
  • Το δεύτερο κεφάλαιο αναφέρεται στις ιδιότητες των μηχανολογικών υλικών από τη σκοπιά του σχεδιασμού.
  • Στο τρίτο κεφάλαιο σχετικά με την ''ανάλυση τάσεων και παραμορφώσεων'', ο αναγνώστης συνδέεται και συμπληρώνει τις βασικές γνώσεις που πήρε από την αντοχή των υλικών.
  • Ακολούθως διαπραγματεύεται ο σχεδιασμός σε αντοχή. Εισάγονται τα κριτήρια αστοχίας και οι διάφορες θεωρίες.
  • Συνεχίζεται με την εισαγωγή στο σχεδιασμό σε δυναμική αντοχή και την κόπωση των διαφόρων στοιχείων μηχανών.
  • Βασικές ιδέες παρουσιάζονται στο επόμενο κεφάλαιο όπου παρουσιάζονται τόσο η αβεβαιότητα στην αντοχή όσο και στη φόρτιση ενός στοιχείου. Η βελτιστοποίηση είναι ένα ιδιαίτερο αντικείμενο που έχει σα στόχο τη πλήρη αξιοποίηση των ιδιοτήτων του υλικού

    Ακολούθως παρουσιάζονται στα επόμενα τέσσερα κεφάλαια οι τρόποι σύνδεσης των στοιχείων μεταξύ τους

  • Το έβδομο κεφάλαιο μας εισάγει στη μη μόνιμη σύνδεση στοιχείων με κοχλίες
  • Το δέκατο κεφάλαιο διαπραγματεύεται τη σύνδεση στοιχείων με συγκολλήσεις
  • Οι ηλώσεις εξακολουθούν να αποτελούν σημαντικό συνδετικό στοιχείο
  • Τέλος οι σφιχτές συναρμογές συνδέουν στοιχεία μεταξύ τους με ανάπτυξη κατάλληλης πίεσης μεταξύ τους.

  • ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
    Εκδότης : ΤΖΙΟΛΑΣ 
    Σελίδες : 536 
    ISBN : 978-960-418-175-9 
    Σχήμα : 25x18 
    Μήνας έκδοσης : Φεβρουάριος 
    Έτος έκδοσης : 2009 
    ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
    ΨΗΦΙΣΤΕ
    Σύνολο Ψήφων: 0
     
    Το καλάθι σας είναι άδειο

    Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

    Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
    Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

    Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
    Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

     
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

    Πληροφορίες

    Ρυθμίσεις

    Απόρριψη

    Αποδοχή

    Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
    Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
    Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

    Αποθήκευση