\n'); } //-->
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||||||||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Η εταιρεία
Λίγα λόγια για την plus4u, τους ανθρώπους της και το όραμα της.
|
Εξέλιξη παραγγελίας
Παρακολουθήστε την εξέλιξη της παραγγελίας σας σε κάθε της στάδιο.
|
Σημεία παραλαβής
Ενημερωθείτε για τα σημεία παραλαβής (Pick Up Points) της παραγγελίας σας σε όλη την Ελλάδα.
|
Τρόποι παραγγελίας
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους παραγγελίας βήμα προς βήμα.
|
Επικοινωνία
Επικοινωνήστε με τον τρόπο που επιθυμείτε με το προσωπικό της plus4u.
|
Τρόποι πληρωμής
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους πληρωμής, ωστε να επιλέξετε αυτόν που σας βολεύει και να πληρώσετε με ασφάλεια την παραγγελία σας.
|
Όροι χρήσης
Ενημερωθείτε για τους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού μας καταστήματος καθώς και για τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
Τρόποι αποστολής
Ενημερωθείτε για τους τρόπους αποστολής της παραγγελίας σας εντός και εκτός Αττικής, το κόστος αποστολής καθώς και τους χρόνους παράδοσης.
|
Ευκαιρίες καριέρας
Αν ενδιαφέρεστε να γίνετε μέλος του ανθρώπινου δυναμικού μας, επικοινωνήστε μαζί μας.
|
Χρόνοι παράδοσης
Ενημερωθείτε για τους χρόνους παράδοσης της παραγγελίας σας όπως αυτοί αναγράφονται δίπλα σε κάθε προϊόν.
|
Sitemap
Περιηγηθείτε σε όλα μας τα καταστήματα και επιλέξτε από τη μεγάλη μας γκάμα προϊόντων, αυτά που καλύπτουν τις ανάγκες σας.
|
Πολιτική επιστροφών
Ενημερωθείτε διεξοδικά για την πολιτική επιστροφών της εταιρείας και τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
FAQ
Οι συχνότερες ερωτήσεις σας, εδώ βρίσκουν την απάντήση.
|
Τεχνική υποστήριξη
Διαβάστε για την εγγύηση που συνοδεύει κάθε προϊόν και επικοινωνήστε με το αρμόδιο τμήμα τεχνικής υποστήριξης (Service).
|
ΕΘΝΟΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΣΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΛΛΑΔΑ
(108071441)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΜΕΛΕΤΗ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗΣ Tο βιβλίο αυτό διερευνά τη σχέση ΜΜΕ και ταυτοτήτων στην Ελλάδα. Η αφορμή για τη μελέτη αυτή προήλθε από την παρατήρηση δύο φαινομένων: την αναβίωση του εθνικισμού στην Ελλάδα κατά τη δεκαετία του 1990 και την απορρύθμιση και εμπορευματοποίηση του ραδιοτηλεοπτικού συστήματος. Τα δύο φαινόμενα συνδέονται μεταξύ τους, καθώς οι ιδιωτικοί τηλεοπτικοί σταθμοί διαδραμάτισαν καθοριστικό ρόλο στη διοργάνωση και αναμετάδοση δημόσιων γεγονότων για την «προάσπιση των εθνικών συμφερόντων» στην Ελλάδα και επένδυσαν με έντονη συναισθηματική χροιά την παρουσίαση των εθνικών θεμάτων εκείνης της περιόδου. Επιπλέον, η τηλεόραση κατέληξε να κυριαρχεί στον ελληνικό δημόσιο βίο εξαιτίας της απορρύθμισης του ραδιοτηλεοπτικού συστήματος και του πολλαπλασιασμού των καναλιών. Η Μίρκα Μαδιανού είναι Λέκτορας στο Τμήμα Κοινωνικών και Πολιτικών Σπουδών του Πανεπιστημίου του Cambridge και μέλος του κολεγίου Lucy Cavendish. Ειδικεύεται στην κοινωνιολογία των ΜΜΕ με έμφαση στα ζητήματα εθνικισμού και ΜΜΕ, νέων τεχνολογιών και ταυτοτήτων, ειδήσεων και συναισθήματος και εθνογραφίας του κοινού. Έχει δημοσιεύσει άρθρα και δοκίμια σε ξενόγλωσσα ακαδημαϊκά περιοδικά. Είναι υπεύθυνη (για το διάστημα 2007-2010) για το ερευνητικό πρόγραμμα του ESRC (Economic and Social Research Council) για τη μετανάστευση και τις νέες τεχνολογίες επικοινωνίας. ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
|
|