\n'); } //-->
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||||||||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Η εταιρεία
Λίγα λόγια για την plus4u, τους ανθρώπους της και το όραμα της.
|
Εξέλιξη παραγγελίας
Παρακολουθήστε την εξέλιξη της παραγγελίας σας σε κάθε της στάδιο.
|
Σημεία παραλαβής
Ενημερωθείτε για τα σημεία παραλαβής (Pick Up Points) της παραγγελίας σας σε όλη την Ελλάδα.
|
Τρόποι παραγγελίας
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους παραγγελίας βήμα προς βήμα.
|
Επικοινωνία
Επικοινωνήστε με τον τρόπο που επιθυμείτε με το προσωπικό της plus4u.
|
Τρόποι πληρωμής
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους πληρωμής, ωστε να επιλέξετε αυτόν που σας βολεύει και να πληρώσετε με ασφάλεια την παραγγελία σας.
|
Όροι χρήσης
Ενημερωθείτε για τους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού μας καταστήματος καθώς και για τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
Τρόποι αποστολής
Ενημερωθείτε για τους τρόπους αποστολής της παραγγελίας σας εντός και εκτός Αττικής, το κόστος αποστολής καθώς και τους χρόνους παράδοσης.
|
Ευκαιρίες καριέρας
Αν ενδιαφέρεστε να γίνετε μέλος του ανθρώπινου δυναμικού μας, επικοινωνήστε μαζί μας.
|
Χρόνοι παράδοσης
Ενημερωθείτε για τους χρόνους παράδοσης της παραγγελίας σας όπως αυτοί αναγράφονται δίπλα σε κάθε προϊόν.
|
Sitemap
Περιηγηθείτε σε όλα μας τα καταστήματα και επιλέξτε από τη μεγάλη μας γκάμα προϊόντων, αυτά που καλύπτουν τις ανάγκες σας.
|
Πολιτική επιστροφών
Ενημερωθείτε διεξοδικά για την πολιτική επιστροφών της εταιρείας και τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
FAQ
Οι συχνότερες ερωτήσεις σας, εδώ βρίσκουν την απάντήση.
|
Τεχνική υποστήριξη
Διαβάστε για την εγγύηση που συνοδεύει κάθε προϊόν και επικοινωνήστε με το αρμόδιο τμήμα τεχνικής υποστήριξης (Service).
|
ΒΕΛΤΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΓΕΙΑΣ
(108071313)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Η ποιότητα είναι έννοια επίκαιρη, σύνθετη, αλλά και συναρπαστική, καθώς ενσωματώνει με επιστημονικό τρόπο τις πραγματικές κοινωνικές και οικονομικές απαιτήσεις, όπως προσδιορίζονται κάθε φορά ως προς το χώρο και το χρόνο. Στο βιβλίο ''Βελτιώνοντας την ποιότητα στις υπηρεσίες υγείας'' εισάγονται οι βασικές έννοιες που σχετίζονται με τη διοίκηση της ποιότητας και παρουσιάζονται οι πλέον σύγχρονες εξελίξεις και προσεγγίσεις. Το βιβλίο αποτελείται από οκτώ κεφάλαια, τα οποία πραγματεύονται συνολικά το αντικείμενο της διοίκησης ποιότητας στις υπηρεσίες υγείας. Οι ενότητες καλύπτουν τα συστήματα ελέγχου και διασφάλισης της ποιότητας, παρουσιάζουν τα διεθνή πρότυπα ποιότητας και ασφάλειας, αναλύουν τους βασικούς δείκτες αξιολόγησης της ποιότητας στις υπηρεσίες υγείας, παραθέτουν διεθνή συστήματα βελτίωσης της ποιότητας, καλύπτουν προσεγγίσεις μέτρησης της ποιότητας από την πλευρά του χρήστη των υπηρεσιών ως προς το επίπεδο ικανοποίησης και το επίπεδο των προσδοκιών του, καθώς και ειδικά ζητήματα για τη ποιότητα στις υπηρεσίες υγείας, τα οποία περιλαμβάνουν τη σχέση ποιότητας και πληροφόρησης και τη μέτρηση της ποιότητας ζωής των χρηστών. Το βιβλίο απευθύνεται σε φοιτητές προπτυχιακών και μεταπτυχιακών προγραμμάτων αλλά και σε κάθε αναγνώστη, ο οποίος θέλει να ενημερωθεί σφαιρικά και διεξοδικά για τρέχοντα ζητήματα σχετικά με την ποιότητα στις υπηρεσίες υγείας. Πέραν των προσπαθειών των συγγραφέων για την αρτιότερη και πληρέστερη παρουσίαση των σχετικών προσεγγίσεων, ιδιαίτερα σημαντική υπήρξε η συμβολή του καθηγητή του Πανεπιστημίου Αθηνών κ. Λυκούργου Λιαρόπουλου, τον οποίο πρέπει θερμά να ευχαριστήσουμε για την επιστημονική επιμέλεια του βιβλίου. ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
|
|