Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Εκπαίδευση
Βοηθήματα Λυκείου
Βοηθήματα Γυμνασίου
Βοηθήματα Δημοτικού
Βοηθήματα Νηπιαγωγείου
Γλώσσα-Σημειολογία
Εκμάθηση Ξένων Γλωσσών
Εκπαίδευση
Α.Σ.Ε.Π.
Λεξικά
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΟΥ ΑΣΕΠ
Α.Σ.Ε.Π. ΚΛΑΔΟΣ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ
  • ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΟΥ ΑΣΕΠ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:12.17 € 
μόνο 10.95 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΟΥ ΑΣΕΠ
(108069621)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

VADE MECUM ΓΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΟΥΣ

Το βιβλίο αυτό περιλαμβάνει 600 ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής με στόχο την υποβοήθηση της προετοιμασίας των υποψήφιων φιλολόγων για το διαγωνισμό του ΑΣΕΠ στο μάθημα της Νέας Ελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας. Περιλαμβάνει επίσης συμβουλές για τον προγραμματισμό της προετοιμασίας και οδηγίες μελέτης.

Οι ερωτήσεις, οι οποίες είναι κατάλληλες και για σχολική χρήση, χαρακτηρίζοναι από τα εξής συστατικά πρωτοτυπίας:

  • Το πεδίο αναφοράς τους (εν αντιθέσει προς τα λοιπά κυκλοφορούντα βοηθήματα) είναι τα σχολικά βιβλία, αξιοποιούμενα για πρώτη φορά πλήρως και αυστηρά με βάση την ακριβή διατύπωσή τους (από τις Εισαγωγές και τα επιμέρους εισαγωγικά σημειώματα, μέχρι τις σημειώσεις, τα βιογραφικά σημειώματα και τις ερωτήσεις τους), προς αποφυγή αυθαιρεσιών. Συμπεριλαμβάνει και τα είκοσι έξι εγχειρίδια και εκδόσεις της εξεταστέας ύλης.
  • Δίδονται όχι μόνο οι σωστές απαντήσεις, με σύντομο σχολιασμό, αλλά και οι ακριβείς παραπομπές στις σελίδες των σχολικών βιβλίων όπου περιέχονται οι απαντήσεις αυτές.
  • Περιέχονται επίσης εναλλακτικές διατυπώσεις ερωτήσεων με βάση το ίδιο υλικό, σύντομες οδηγίες τακτικής για την αντιμετώπιση προβληματικών ερωτήσεων κλειστού τύπου, παραπομπές σε ευρύτερη υποστηρικτική βιβλιογραφία, κατηγοριοποίηση των πιθανών ερωτήσεων με βάση μια τυπολογία, καθώς και επισήμανση τυχόν «κινδύνων».
  • Οι ερωτήσεις αυτές έχουν «δοκιμαστεί» σε πολυάριθμα δειγματικά ακροατήρια φιλολόγων υψηλού επιπέδου, κατά τα επιμορφωτικά σεμινάρια προετοιμασίας τους.

  • ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
    Εκδότης : ΠΑΤΑΚΗ 
    Σελίδες : 247 
    ISBN : 978-960-16-2899-8 
    Μήνας έκδοσης : Οκτώβριος 
    Έτος έκδοσης : 2008 
    ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
    ΨΗΦΙΣΤΕ
    Σύνολο Ψήφων: 0
     
    Το καλάθι σας είναι άδειο

    Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

    Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
    Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

    Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
    Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

     
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

    Πληροφορίες

    Ρυθμίσεις

    Απόρριψη

    Αποδοχή

    Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
    Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
    Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

    Αποθήκευση