Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ ΤΟΜΟΣ Β
ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ ΤΟΜΟΣ Β
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:40.47 € 
μόνο 36.42 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ ΤΟΜΟΣ Β
(108067911)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Σκοπός του βιβλίου είναι να παράσχει μια προσέγγιση της διαχείρισης των ανθρώπινων πόρων (ΔΑΠ) υπό το πρίσμα των παγκόσμιων προκλήσεων και του ανταγωνισμού. Αναλύει με κριτικό πνεύμα και απτά παραδείγματα το μεταβαλλόμενο ρόλο και τη στρατηγική της ΔΑΠ στο πλαίσιο της παγκοσμιοποιημένης οικονομίας. Η προσέγγιση της ομαδικής εργασίας προσδίδει στη συγκεκριμένη μελέτη μια ευρεία κάλυψη, η οποία σπάνια συναντάται σε παρεμφερή βιβλία.

Το δίτομο έργο αποτελείται από πέντε μέρη. Ο πρώτος τόμος έχει ήδη κυκλοφορήσει από τις Εκδόσεις Παπαζήση, ενώ ο δεύτερος είναι υπό έκδοση.

Ο πρώτος τόμος, στο πρώτο μέρος, εξετάζει τις περιβάλλουσες δυνάμεις που αντιμετωπίζουν οι εταιρείες στην προσπάθειά τους να αξιοποιήσουν τους ανθρώπινους πόρους τους ως μέσο για την απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Στο δεύτερο μέρος, οι συγγραφείς πραγματεύονται την απόκτηση και προετοιμασία των ανθρώπινων πόρων (προγραμματισμός, πρόσληψη, επιλογή, κατάρτιση προσωπικού).

Ο δεύτερος τόμος, στο τρίτο μέρος, διερευνά τον τρόπο με τον οποίο οι εταιρείες μπορούν να προσδιορίσουν την αξία των υπαλλήλων και να αξιοποιήσουν τα ταλέντα τους. Το τέταρτο μέρος, καλύπτει την επιβράβευση και τις αντιπαροχές του προσωπικού. Το πέμπτο μέρος, έχει ως αντικείμενο εξειδικευμένα θέματα της ΔΑΠ, καθώς και την επίδραση των κοινωνικοπολιτικών αλλαγών στη διαχείριση ανθρώπινων πόρων.

Το βιβλίο απευθύνεται πρωτίστως σε όσους ασχολούνται, στη θεωρία και την πράξη, με ζητήματα διαχείρισης ανθρώπινων πόρων, αλλά και σε κάθε μελετητή και ενδιαφερόμενο για τη σύγχρονη επιχειρηματική πραγματικότητα. Αποτελεί ένα εύχρηστο εργαλείο για επιχειρηματίες, μάνατζερ, αρμόδιους για τη χάραξη επιχειρηματικής πολιτικής, επιστήμονες, σπουδαστές. Φιλοδοξεί να εξοικειώσει τον αναγνώστη με το γνωστικό αντικείμενο και τη σύγχρονη ορολογία της διαχείρισης ανθρώπινων πόρων.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ 
Σελίδες : 469 
ISBN : 978-960-02-2082-7  
Σχήμα : 24x17 
Μήνας έκδοσης : Δεκέμβριος 
Έτος έκδοσης : 2007 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση