Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΑΡΧΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
  • ΑΡΧΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:12.78 € 
μόνο 11.50 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΑΡΧΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ
(108066776)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Το κλασικό βιβλίο Αρχές Επιστημονικού Μάνατζμεντ του F. W. Taylor, από τις Εκδόσεις Παπαζήση, εγκαινιάζει τη σειρά «Κοινωνιολογία και Εργασία». Η έκδοση πραγματεύεται την κλασσική ανάλυση του Taylor, στην οποία εγκαθιδρύεται η έννοια του επιστημονικού τρόπου διοίκησης οργανισμών. Το βιβλίο απευθύνεται σε κοινωνικούς επιστήμονες, φοιτητές και ειδικούς σε συστήματα εργασίας.

Η έκδοση ξεκινάει με την εισαγωγή του αναπληρωτή καθηγητή του Παντείου Πανεπιστημίου, Ιορδάνη Ψημμένου, ο οποίος τοποθετεί την ανάλυση του Taylor στην ιστορική περίοδο που πρωτοεμφανίστηκε το βιβλίο (αρχές του 20ού αιώνα). Επίσης, εξηγεί τις βασικές θέσεις του Τεϊλορισμού, καθώς και τη σχέση του με την κοινωνιολογική θεωρία. Στην εισαγωγή αναδεικνύεται ως κεντρικό ζήτημα της ανάλυσης του Taylor η αντιμετώπιση της έννοιας της σπατάλης, αναφορικά τόσο με τον χρόνο εργασίας, όσο και με την απασχόληση του εργατικού δυναμικού, καθώς πρόκειται για τα κυρίαρχα προβλήματα του καπιταλιστικού συστήματος της εποχής.

Στη συνέχεια, ακολουθεί το πλήρες κείμενο του Taylor, μεταφρασμένο από την Ιωάννα Δ. Μπιμπλή, και χωρίζεται σε δύο κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο, Θεμελιώδεις Αρχές του Επιστημονικού Μάνατζμεντ, παρουσιάζονται οι βασικοί στόχοι της διοίκησης οργανισμών (βιομηχανία και υπηρεσίες) και η ανάγκη αντιμετώπισης της αναπο-τελεσματικότητας. Στο δεύτερο κεφάλαιο, Οι Αρχές του Επιστημονικού Μάνατζμεντ και Ο Καλύτερος Τύπος Κοινού Μάνατζμεντ, παρουσιάζεται η διαφορά του Επιστημονικού από τον Κοινό τύπο διοίκησης, καθώς και οι μέθοδοι και τεχνικές που μεγιστοποιούν τα οφέλη της διοίκησης από την εργασία.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ 
Μετάφραση : ΜΠΙΜΠΛΗ ΙΩΑΝΝΑ 
Σελίδες : 195 
ISBN : 978-960-02-2071-1 
Σχήμα : 14Χ21 
Σειρά : ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑ 
Έτος έκδοσης : 2007 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση