Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Εξαντλημένο
ΟΔΗΓΟΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ EUCIP
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
  • ΟΔΗΓΟΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ EUCIP
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 Εξαντλημένο 
ΕΞΑΝΤΛΗΜΕΝΟ
ΟΔΗΓΟΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ EUCIP
(108066150)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ -ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ - ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ 2 ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ

Το βιβλίο αυτό αποτελείται από τέσσερις ενότητες που αναφέρονται στις μεθόδους ανάπτυξης και της διαχείρισης συστημάτων και βάσεων δεδομένων, τον προγραμματισμό, τις διεπαφές χρήστη και μηχανής και τέλος την ανάπτυξη Ιστοσελίδων.

Στην Ενότητα 1, γίνεται αναφορά στις διαδικασίες και στις μεθόδους ανάπτυξης συστημάτων όπως για παράδειγμα ( λογισμικό εφαρμογής και λογισμικό συστήματος, εργαλεία ανάπτυξης συστημάτων, δοκιμές συστημάτων και λογισμικού).

Στην Ενότητα 2, γίνεται αναφορά στη Διαχείριση δεδομένων και Βάσεων Δεδομένων. Δίνεται έμφαση: στα δεδομένα και τις πληροφορίες, τις ομάδες μοντέλων δεδομένων, λειτουργίες αποθήκευσης και εξόρυξης δεδομένων. Στη συνέχεια γίνεται αναφορά στο σχεδιασμό Ερωτημάτων και αναφορών σε μία Βάση δεδομένων και η ενότητα κλείνει με τη διαχείριση, την ασφάλεια και την πιστότητα δεδομένων.

Στην Ενότητα 3, γίνεται μια εκτενής αναφορά σε θέματα Προγραμματισμού. Αναφέρονται μέθοδοι και τεχνικές σχεδιασμού λογισμικού, δομές δεδομένων και αλγόριθμοι αναλύονται εκτενώς. Στη συνέχεια, γίνεται μια εισαγωγή στις έννοιες του προγραμματισμού, στα εργαλεία ελέγχου και δοκιμών, την τεκμηρίωση και τη συντήρηση των προγραμμάτων και η ενότητα κλείνει με ένα παράδειγμα προγραμματισμού.

Τέλος στην Ενότητα 4, γίνονται αναφορές σε θέματα όπως; επικοινωνία ανθρώπου μηχανής, βασικές αρχές γραφικού σχεδιασμού εργαλεία και οδηγίες σχεδιασμού ιστοχώρων και ιστοσελίδων. Στη συνέχεια περιγράφεται η χρήση των υπερκειμένων και των υπερμέσων, γίνεται αναφορά στα προβλήματα σχεδιασμού ενός δικτυακού τόπου και η ενότητα κλείνει με τον σχεδιασμό ιστοσελίδων.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : Β. ΓΚΙΟΥΡΔΑΣ 
Σελίδες : 206 
ISBN : 960-387-221-0 
Σχήμα : 17x24 
Έτος έκδοσης : 2004 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση