Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΚΤΥΩΝ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΔΙΚΤΥΑ
  • ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΚΤΥΩΝ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:39.00 € 
μόνο 35.10 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΚΤΥΩΝ
(108064967)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΑΠΟ ΜΙΚΡΑ ΔΙΚΤΥΑ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΜΕΧΡΙ ΜΕΓΑΛΑ ΔΙΚΤΥΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

Καλύπτει επίσης WiFi & WiMax

Περιλαμβάνει 60 μελέτες περιπτώσεων και λυμένες ασκήσεις

Στόχος αυτού του βιβλίου είναι να περιγράψει τη διαδικασία σχεδιασμού ενός δικτύου επιχείρησης, είτε πρόκειται για τοπικό δίκτυο είτε για δίκτυο ευρείας γεωγραφικής κάλυψης.

Έμφαση δίνεται σε πρακτικά θέματα:

  • Ορολογίας (τι είναι STM-1; Τι είναι 10BaseT; Τι είναι η υπηρεσία λ; Τι είναι το dark fiber;...).
  • Εγκατάστασης (τι σημαίνει δομημένη καλωδίωση και πώς υλοποιείται; Πότε χρησιμοποιούμε καλώδιο cross-connect και πότε καλώδιο straight-through;...).
  • Διαχείρισης (τι ακριβώς σημαίνει όταν το φωτάκι στο hub δεν ανάβει; Τι σημαίνει διαχείριση αποδόσεων και πώς επιτυγχάνεται;...).
  • Λειτουργίας (ποια τα προβλήματα λειτουργίας ενός ασύρματου δικτύου; Πώς ελέγχουμε την υπερφόρτωση του συστήματος; ...).

    Έμφαση δίνεται επίσης στη σύγκριση:

  • Των τεχνολογιών μεταξύ τους (πότε βάζουμε router και πότε switch και γιατί; Πότε χρησιμοποιούμε τεχνολογία Frame Relay και πότε ΑΤΜ; Ποια η διαφορά μεταξύ του 802.11b και του 802.11g;...).
  • Των τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών (ποια η διαφορά μεταξύ της HellasCom και της HellasStream; Ποια η διαφορά μεταξύ ISDN και xDSL;...).

    Το βιβλίο διακρίνεται επίσης για τη μεθοδολογία του:

  • Ο σχεδιασμός του δικτύου περιγράφεται σαν μια διαδικασία με διακριτά βήματα.
  • Μια σειρά ερωτήσεων καθοδηγούν την επεξεργασία των δεδομένων κάθε βήματος.
  • Στο τέλος κάθε κεφαλαίου υπάρχουν ενδεικτικές λυμένες ασκήσεις που βοηθούν στην ανακεφαλαίωση των κυριοτέρων σημείων που αναλύθηκαν.

  • ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
    Εκδότης : ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ 
    Σελίδες : 512 
    ISBN : 978-960-461-142-3 
    Μήνας έκδοσης : Μάρτιος 
    Έτος έκδοσης : 2009 
    ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
    ΨΗΦΙΣΤΕ
    Σύνολο Ψήφων: 0
     
    Το καλάθι σας είναι άδειο

    Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

    Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
    Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

    Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
    Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

     
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

    Πληροφορίες

    Ρυθμίσεις

    Απόρριψη

    Αποδοχή

    Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
    Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
    Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

    Αποθήκευση