Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΤΑ HEDGE FUNDS ΚΑΙ ΟΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΤΟΥΣ
MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΤΑ HEDGE FUNDS ΚΑΙ ΟΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΤΟΥΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:12.72 € 
μόνο 11.45 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΤΑ HEDGE FUNDS ΚΑΙ ΟΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΤΟΥΣ
(108064830)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Ο κλάδος των hedge funds, κατά κοινή ομολογία, έχει αναπτυχθεί αρκετά τα τελευταία χρόνια. Υπερβολικά μάλιστα καλά. Οι ημέρες που κάποιος ξεκινούσε ένα hedge fund με τίποτε περισσότερο από ένα όνειρο και μία προσδοκία έχουν παρέλθει ανεπιστρεπτί. Με υψηλότερα κόστη εκκίνησης, μεγαλύτερη ζήτηση από θεσμικούς επενδυτές και λιγότερες ευκαιρίες κερδοσκοπίας, έχει έλθει η ώρα να εξετάσουμε σοβαρά το συγκεκριμένο κλάδο, που ωριμάζει ταχύτατα. Έχει έλθει το πλήρωμα του χρόνου για τον κλάδο να αναπτυχθεί προς τις επενδύσεις και να απομακρυνθεί από τις κερδοσκοπικές τακτικές.

Εδώ και χρόνια, οι διαχειριστές των hedge funds έπαιζαν ένα παιχνίδι στο οποίο διακυβεύονταν τα πάντα, ανά πάσα στιγμή. Είτε θα έφθαναν στη γη της επαγγελίας και του γρήγορου πλουτισμού, είτε θα εξαφανίζονταν προσπαθώντας. Ο κλάδος εκτινάχθηκε στη δεκαετία του '90, παρά την ταυτόχρονη ενίσχυση στα διεθνή χρηματιστήρια, λόγω υποσχέσεων για ακόμη μεγαλύτερες αποδόσεις. Εκτός κάποιων σποραδικών διορθώσεων στον κλάδο, και συγκεκριμένα κατά τα έτη 1994, 1998, σε γενικές γραμμές οι διαχειριστές εκπλήρωσαν τις υποσχέσεις τους.

Ο κλάδος δέχτηκε νέα ώθηση με την ύφεση στις χρηματιστηριακές αγορές, καθώς φάνηκε ότι όχι μόνο μπορούσαν να προσφέρουν προστασία από την γενικευμένη πτώση των τιμών, αλλά ακόμα και να δημιουργήσουν θετικές αποδόσεις στα υπό διαχείριση κεφάλαια. Τα hedge funds το πέτυχαν μέσω ''έξυπνων'' αλλά και ταχύτατων κινήσεων στις αγορές, με τις συναλλαγές τους να εκτελούνται δίχως τους κανόνες-αλυσίδες και τους περιορισμούς που έχουν να αντιμετωπίσουν οι περισσότεροι διαχειριστές κεφαλαίων...

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : INTERBOOKS 
Σελίδες : 116 
ISBN : 978-960-390-196-9 
Σχήμα : 24x17 
Μήνας έκδοσης : Ιανουάριος 
Έτος έκδοσης : 2008 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση