Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ
  • ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:21.24 € 
μόνο 19.12 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ
(108061366)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΩΡΑΙΟΥ ΣΤΗΝ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΓΟΥΣΤΟΥ

Tι είναι το ωραίο; Μία ιδιότητα των αντικειμένων ή μια υποκειμενική εντύπωση; Πηγάζει από μια αξιολόγηση του λογικού ή από ένα αίσθημα, άμεσο και αναγκαίο, όπως το οπτικό ή το αίσθημα της γεύσης;

Με άξονα αυτές τις εκ διαμέτρου αντίθετες προσεγγίσεις διαγράφεται η εξέλιξη του αισθητικού προβληματισμού από τις νεοκλασικιστικές θεωρίες της λογοτεχνίας και των εικαστικών τεχνών του 17ου αιώνα, που καθιερώνουν τον αντικειμενικό και έλλογο χαρακτήρα του ωραίου, στις βρετανικές θεωρίες του γούστου του πρώτου μισού του 18ου αιώνα, που το καθιστούν υποκειμενική εμπειρία αναγόμενη στο ατομικό αίσθημα. Αναζητούνται τα βήματα της σταδιακής απομάκρυνσης από το νεοκλασικιστικό δόγμα στο 17ο αιώνα, με κατακλείδα τις απόψεις των φιλοσόφων. Μέσα από τη διερεύνηση του προβλήματος της ευχαρίστησης του ωραίου και της εξήγησης της μεταβλητότητας του γούστου, θεμελιώνεται η θέση ότι, παρά τον υποκειμενιστικό προσανατολισμό τους, οι θεωρητικοί του γούστου ενδιαφέρονται να αποτρέψουν την απειλή του υποκειμενισμού και αναζητούν, όπως οι προκάτοχοί τους κλασικιστές, αντικειμενικά θεμέλια για τη συγκρότηση μιας επιστήμης του ωραίου.

Το βιβλίο ρίχνει φως στον αγνοημένο προκαντιανό αισθητικό προβληματισμό, αποκαλύπτοντας όλο τον πλούτο των αμφιταλαντεύσεων και αντινομιών του κατά τη μεταβατική περίοδο πριν από τη διαμόρφωσή του σε αυτόνομο στοχασμό. Απευθύνεται σε φιλοσόφους, αισθητικούς, ιστορικούς της τέχνης και μη ειδικούς αναγνώστες με ενδιαφέρον για την τέχνη και τη φιλοσοφία της.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΖΗΤΡΟΣ 
Σελίδες : 312 
ISBN : 960-7760-90-5 
Σχήμα : 17x24 
Έτος έκδοσης : 2004 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση