Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΜΙΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ
MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΙΚΡΟ-ΜΑΚΡΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΜΙΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:40.28 € 
μόνο 36.25 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΜΙΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ
(108056541)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Η Μικροοικονομική θεωρία, που είναι το αντικείμενο του παρόντος βιβλίου, ασχολείται με τα προβλήματα της παραγωγής αγαθών και της διανομής αυτών μέσα στην οικονομία. Θεωρείται ο κληρονόμος των παραδοσιακών αρχών της οικονομικής επιστήμης και περιλαμβάνει:

  • τη θεωρία τιμών,
  • τη θεωρία του καταναλωτή,
  • τη θεωρία παραγωγής,
  • τη θεωρία της κοινωνικής ευημερίας.

    Σκοπός του βιβλίου αυτού είναι η περιγραφή και η ανάλυση των σύγχρονων αντικειμένων της μικροοικονομική ς επιστήμης όπως αυτά έχουν εξελιχθεί τα τελευταία χρόνια στον παγκόσμιο χώρο και στην ελληνική αγορά.

    Το βιβλίο αυτό απευθύνεται στους φοιτητές και σπουδαστές της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, στους ενδιαφερόμενους για τις εξετάσεις του ΑΣΕΠ αλλά και στον κάθε ενδιαφερόμενο σε θέματα της μικροοικονομική ς επιστήμης.

    Η κατανομή της ύλης και η εξέταση των διαφόρων θεμάτων χωρίζεται σε πέντε μέρη και όλη η εργασία περιλαμβάνει 18 κεφάλαια.
    Το πρώτο μέρος περιλαμβάνει την Εισαγωγή στη Οικονομική Επιστήμη και αποτελείται από τρία κεφάλαια.
    Το δεύτερο μέρος περιλαμβάνει τη Ζήτηση και Προσφορά και αποτελείται από τρία κεφάλαια.
    Το τρίτο μέρος περιλαμβάνει τη Θεωρία της Παραγωγής και Θεωρία κόστους και αποτελείται από δύο κεφάλαια.
    Το τέταρτο μέρος περιλαμβάνει τη Διαδικασία Λήψης Αποφάσεων των επιχειρήσεων στις διάφορες μορφές αγοράς και αποτελείται από πέντε κεφάλαια.
    Το πέμπτο μέρος περιλαμβάνει τον Προσδιορισμό των Τιμών και του επιπέδου Απασχόλησης των Συντελεστών της Παραγωγής και τη Διανομή του Εισοδήματος και αποτελείται από πέντε κεφάλαια.

    Το χαρακτηριστικό γνώρισμα του βιβλίου αυτού είναι ότι έχει γραφτεί με τέτοιο τρόπο, ώστε οι διάφορες οικονομικές έννοιες να γίνονται κατανοητές από τον φοιτητή και κάθε αναγνώστη με τη μικρότερη δυνατή προσπάθεια.

  • ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
    Εκδότης : INTERBOOKS 
    Σελίδες : 464 
    ISBN : 960-390-149-0 
    Έτος έκδοσης : 2005 
    ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
    ΨΗΦΙΣΤΕ
    Σύνολο Ψήφων: 0
     
    Το καλάθι σας είναι άδειο

    Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

    Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
    Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

    Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
    Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

     
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

    Πληροφορίες

    Ρυθμίσεις

    Απόρριψη

    Αποδοχή

    Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
    Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
    Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

    Αποθήκευση