Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Εξαντλημένο
ΠΟΙΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΙΕΣ ΑΞΙΕΣ ΝΑ ΜΕΤΑΔΩΣΟΥΜΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ
ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΑΓΩΓΗΣ ΠΑΙΔΟΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
  • ΠΟΙΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΙΕΣ ΑΞΙΕΣ ΝΑ ΜΕΤΑΔΩΣΟΥΜΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 Εξαντλημένο 
ΕΞΑΝΤΛΗΜΕΝΟ
ΠΟΙΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΙΕΣ ΑΞΙΕΣ ΝΑ ΜΕΤΑΔΩΣΟΥΜΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ
(108041887)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Πολλοί γονείς έχουν την εντύπωση πως τα παιδιά τους, παρ' όλες τις προφυλάξεις, παραδίδονται ανυπεράσπιστα σε έναν κόσμο που γίνεται ολοένα πιο ξένος και απρόβλεπτος. Όλα μοιάζουν πια ρευστά. Το εκπαιδευτικό σύστημα, οι θεσμοί, τα αξιακά συστήματα, όσα μέχρι χθες φαίνονταν στέρεα, σήμερα κλονίζονται σε βαθμό που δεν τολμούμε πια να αντικρίσουμε το αύριο.

Αραγε, στις συνθήκες αυτές έχουν ακόμη κάποια αξία όσα θα θέλαμε να μεταδώσουμε στα παιδιά μας; Τι νόημα έχει να διατηρηθεί το νήμα της μετάδοσης ανάμεσα στους γονείς και τα παιδιά, όταν το αύριο προοιωνίζεται ριζικά διαφορετικό από το σήμερα; Ποιος είναι ο ρόλος θεσμών όπως η οικογένεια και το εκπαιδευτικό σύστημα;

Δύο κοινωνικές επιστήμες φαίνεται να ασχολούνται ιδιαίτερα με τα ζητήματα αυτά : η ψυχολογία και η ιστορία. Η ψυχολογία προσεγγίζει το ζήτημα από τη σκοπιά του ατόμου και των σχέσεων ανάμεσα στα παιδιά και τους γονείς, που εγκαθιδρύονται ήδη από τις πρώτες στιγμές της ζωής. Η ιστορία πάλι, εστιάζει το φακό της στις κοινωνικές παραμέτρους του προβλήματος και προσφέρει την προοπτική του χρόνου και της μνήμης.

Ένας ψυχαναλυτής και καθηγητής ψυχιατρικής, ο Philippe Jeammet, αναγνωρισμένα καλός γνώστης της εφηβικής ηλικίας και ένας ιστορικός της σύγχρονης ιστορίας ο Marc Ferro, ο οποίος έχει μελετήσει ιδιαίτερα πως αφηγούνται την ιστορία στα παιδιά, συνεισφέρουν την εμπειρία τους και διασταυρώνουν τις απόψεις τους συζητώντας για τα ζητήματα της διαπαιδαγώγησης και της μετάδοσης των αξιών και των γνώσεων από γενιά σε γενιά.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ 
Μετάφραση : ΜΑΡΚΕΤΟΥ ΠΕΛΑΓΙΑ 
Σελίδες : 234 
ISBN : 960-375-311-4 
Σχήμα : 12x20 
Έτος έκδοσης : 2002 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση