Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Ελληνική Λογοτεχνία
Ξένη Λογοτεχνία
Επιστημονική Φαντασία
Εφηβική Λογοτεχνία
Βιογραφίες - Μαρτυρίες
Δοκίμια
Θέατρο
Κόμικ
Ποίηση
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Εξαντλημένο
Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΜΕΡΑ
ΞΕΝΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
  • Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΜΕΡΑ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 Εξαντλημένο 
ΕΞΑΝΤΛΗΜΕΝΟ
Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΜΕΡΑ
(108041281)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Υπέροχο σαν σύλληψη, αυτό το βιβλίο κόβει την ανάσα. Προετοιμαστείτε. Στην αρένα των αποκαλυπτικών επιστημονικών θρίλερ, αυτό είναι η τελευταία λέξη.

Η τελευταία εβδομάδα του 1999 πλησιάζει στο τέλος της. Εκατομμύρια άνθρωποι ετοιμάζονται για το αναπόφευκτο. Ακόμη περισσότεροι κρατούν την ανάσα τους. Θα πραγματοποιηθούν οι οργισμένες φαντασιώσεις των ζηλωτών της Νέας Εποχής και ο κόσμος που ξέρουμε θα φτάσει στο τέλος του; Θα σηματοδοτηθεί το χάραμα μιας νέας εποχής από ασυνήθιστα συμβάντα; Ή μήπως θα είναι απλά άλλη μια Πρωτοχρονιά, χωρίς κάτι το εξωπραγματικό;

Ξαφνικά και τρομακτικά έρχεται η απάντηση. Την παραμονή των Χριστουγέννων, μια πυρακτωμένη καταστροφική βροχή πέφτει σ' ένα μυστικό επιστημονικό ινστιτούτο στην έρημο Νεγκέβ. Τότε, τα μεσάνυχτα της Πρωτοχρονιάς, εμφανίζεται μια πανέμορφη νεαρή που φέρει ένα παράξενο όσο και τρομερό χάρισμα. Οι ασυνήθιστες δυνάμεις αυτής της αιθέριας ύπαρξης δημιουργούν συναισθήματα αγαλλίασης αλλά και φόβου.

Στη μέση όλων αυτών βρίσκεται ο Τζον Φέλντμαν, ένας εποχιακός τηλεοπτικός ανταποκριτής. Μανιώδης σκεπτικιστής, ο Φέλντμαν βρίσκει τον εαυτό του μπλεγμένο στα δίχτυα της, παρ' όλο που οι άλλοι τη θεωρούν ένα Δούρειο Ίππο που έχει έρθει για να φέρει την καταστροφή της ανθρωπότητας. Αναγκασμένος να αντιμετωπίσει τους βαθύτερους φόβους του, ενώ ταυτόχρονα ερευνά μια συνωμοσία βιοτεχνολογίας που βρίσκεται στο τελευταίο της στάδιο, ο Φέλντμαν θα βρει αυτό που ψάχνει - σε μια στιγμή μοναδικής κορύφωσης της αγωνίας που θα μπορούσε να τερματιστεί η ζωή του αλλά που τελικά θα αλλάξει την ύπαρξή του για πάντα.

Ένας θρίαμβος της αγωνίας, της φαντασίας και της τελευταίας λέξης της τεχνολογίας, Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΜΕΡΑ προκαλεί ερωτήσεις που καίνε για τις πιο ενδόμυχες πεποιθήσεις μας και μας χαρίζει ένα θρίλερ υψηλής ποιότητας.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΔΙΟΠΤΡΑ 
Μετάφραση : ΠΑΝΤΑΖΗ ΦΑΝΗ 
Σελίδες : 455 
ISBN : 960-364-141-3 
Σχήμα : 17x24 
Σειρά : ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ - ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ 
Έτος έκδοσης : 1999 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση