\n'); } //-->
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||||||||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Η εταιρεία
Λίγα λόγια για την plus4u, τους ανθρώπους της και το όραμα της.
|
Εξέλιξη παραγγελίας
Παρακολουθήστε την εξέλιξη της παραγγελίας σας σε κάθε της στάδιο.
|
Σημεία παραλαβής
Ενημερωθείτε για τα σημεία παραλαβής (Pick Up Points) της παραγγελίας σας σε όλη την Ελλάδα.
|
Τρόποι παραγγελίας
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους παραγγελίας βήμα προς βήμα.
|
Επικοινωνία
Επικοινωνήστε με τον τρόπο που επιθυμείτε με το προσωπικό της plus4u.
|
Τρόποι πληρωμής
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους πληρωμής, ωστε να επιλέξετε αυτόν που σας βολεύει και να πληρώσετε με ασφάλεια την παραγγελία σας.
|
Όροι χρήσης
Ενημερωθείτε για τους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού μας καταστήματος καθώς και για τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
Τρόποι αποστολής
Ενημερωθείτε για τους τρόπους αποστολής της παραγγελίας σας εντός και εκτός Αττικής, το κόστος αποστολής καθώς και τους χρόνους παράδοσης.
|
Ευκαιρίες καριέρας
Αν ενδιαφέρεστε να γίνετε μέλος του ανθρώπινου δυναμικού μας, επικοινωνήστε μαζί μας.
|
Χρόνοι παράδοσης
Ενημερωθείτε για τους χρόνους παράδοσης της παραγγελίας σας όπως αυτοί αναγράφονται δίπλα σε κάθε προϊόν.
|
Sitemap
Περιηγηθείτε σε όλα μας τα καταστήματα και επιλέξτε από τη μεγάλη μας γκάμα προϊόντων, αυτά που καλύπτουν τις ανάγκες σας.
|
Πολιτική επιστροφών
Ενημερωθείτε διεξοδικά για την πολιτική επιστροφών της εταιρείας και τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
FAQ
Οι συχνότερες ερωτήσεις σας, εδώ βρίσκουν την απάντήση.
|
Τεχνική υποστήριξη
Διαβάστε για την εγγύηση που συνοδεύει κάθε προϊόν και επικοινωνήστε με το αρμόδιο τμήμα τεχνικής υποστήριξης (Service).
|
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΜ. Β'
(108032930)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Οι πολλές σημαντικές αλλαγές στο εξωτερικό αλλά και στο εσωτερικό περιβάλλον των σύγχρονων επιχειρήσεων κατά τις δύο τελευταίες δεκαετίες του 20ου αιώνα, τις ώθησαν στο να υιοθετήσουν τις αρχές και μεθόδους της επιχειρηματικής στρατηγικής. Παράλληλα αναπτύχθηκε και το στρατηγικό ΜΚΤ. Περί τα τέλη της δεκαετίας του 1970 ξεκίνησε και η υιοθέτηση του στρατηγικού σχεδιασμού ΜΚΤ. Γενικά, ο στρατηγικός προσανατολισμός του ΜΚΤ βοηθήθηκε στην ανάπτυξή του τόσο από την πανεπιστημιακή έρευνα, όσο και από την πίστη ανωτάτων διοικητικών στελεχών και συμβούλων επιχειρήσεων στις δυνατότητές του. Εξαιτίας αυτής της αλληλεπίδρασης μεταξύ θεωρίας και πρακτικής, δημιουργήθηκε μια σημαντική σε έκταση και βάθος γνώση σχετικά με τον στρατηγικό σχεδιασμό ΜΚΤ και την ανάπτυξη και εφαρμογή στρατηγικών ΜΚΤ. Το δίτομο έργο «Στρατηγικό Μάρκετινγκ» του Καθηγητή Μάρκετινγκ του Πανεπιστημίου Μακεδονίας κ. Γεωργίου Σιώμκου, αποτελεί το ώριμο προϊόν ενός επιστήμονα και πανεπιστημιακού με πλούσιο συγγραφικό, ερευνητικό και διδακτικό έργο στην επιστήμη του ΜΚΤ και στο αντικείμενο του στρατηγικού ΜΚΤ πιο συγκεκριμένα. ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
|
|