Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
Ταξιδιωτικοί οδηγοί
Διάφορα
Ημερολόγια
Θρησκεία
Θρησκεία-Μεταφυσική
Λεύκωμα
Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης
Μεταφυσική
Μουσική
Οικολογία-Φύση
Περιοδικά
Τέχνες
Ξενόγλωσσα βιβλία
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΑΘΥΡΜΑΤΑ ΤΩΝ ΜΜΕ
ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
  • ΑΘΥΡΜΑΤΑ ΤΩΝ ΜΜΕ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:17.36 € 
μόνο 13.89 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΑΘΥΡΜΑΤΑ ΤΩΝ ΜΜΕ
(108031150)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Eίναι κοινός τόπος ότι τα μέσα μαζικής επικοινωνίας (MME) διαδραματίζουν σήμερα κυρίαρχο ρόλο στη λειτουργία των σύγχρονων δημοκρατικών κοινωνιών. Παρεμβαίνουν σε όλους τους τομείς της ανθρώπινης δραστηριότητας, στην οικονομία, στην εκπαίδευση, στον πολιτισμό και αλλού. Διαμορφώνουν νέα πρότυπα και αξίες, με θετικό και αρνητικό τρόπο. Eπηρεάζουν σε μεγάλο βαθμό την κοινή γνώμη, με τις επιλογές των γεγονότων, των κειμένων και των εικόνων, διαμορφώνουν έννοιες και επιβάλλουν κατηγορίες, πολιτικές, ιδεολογικές, κοινωνικές, εθνικές, γεωγραφικές, ψυχολογικές, τις οποίες χρησιμοποιούν για να καταστήσουν τα γεγονότα, τα κείμενα και τις εικόνες κατανοητές. Eπομένως καθορίζουν όχι μόνο αυτό που βλέπουμε ή καταγράφουμε από τον κόσμο, αλλά και τον τρόπο που βλέπουμε ή καταγράφουμε τον κόσμο, αυτό που ονομάστηκε με μία φράση «εικονική πραγματικότητα».

Στο πρώτο μέρος του βιβλίου γίνεται συνοπτική αναφορά στην εμφάνιση και στην εξέλιξη των MME που χρησιμοποίησαν και χρησιμοποιούν το γραπτό λόγο (βιβλία, εφημερίδες, περιοδικά κτλ.).

Στο δεύτερο μέρος γίνεται αναφορά στην εμφάνιση και στην εξέλιξη των οπτικοακουστικών μέσων μέχρι την ψηφιακή μας εποχή (φωνογράφος, ραδιόφωνο, μέσα ηχογραφημένης μουσικής, τηλεόραση και διαδίκτυο).

Στο τρίτο μέρος αναλύονται φαινόμενα διαχείρισης της είδησης, που έχουν σχέση τόσο με τις εσωτερικές λειτουργίες των μέσων (τίτλοι, κύρια άρθρα, κατασκευασμένη είδηση κτλ.) όσο και με τις σχέσεις τους με το κοινωνικό γίγνεσθαι και τη χρησιμοποίησή τους από την εκάστοτε εξουσία, αλλά και από τους αντιπάλους της (δικτατορία, ραδιοφωνικός σταθμός Πολυτεχνείου, Πόλεμος στο Iράκ).

Στο τέταρτο μέρος γίνεται αναφορά στα προβλήματα που εμφανίστηκαν στα MME στη χώρα μας κατά την τελευταία δεκαπενταετία και στις επιπτώσεις που έχει η χρήση τους στην ελληνική κοινωνία και στη δημοκρατική διακυβέρνησή της.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : Α. Α. ΛΙΒΑΝΗΣ 
Σελίδες : 278 
ISBN : 978-960-14-1223-8 
Μήνας έκδοσης : Ιανουάριος 
Έτος έκδοσης : 2008 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση