Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Υγεία-Διατροφή
Προσωπική Βελτίωση
Σεξουαλική Αγωγή
Χόμπυ-Σπορ
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΠΟΙΟΣ ΠΗΡΕ ΤΟ ΤΥΡΙ ΜΟΥ; ΓΙΑ ΕΦΗΒΟΥΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ
  • ΠΟΙΟΣ ΠΗΡΕ ΤΟ ΤΥΡΙ ΜΟΥ; ΓΙΑ ΕΦΗΒΟΥΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:13.00 € 
μόνο 11.70 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΠΟΙΟΣ ΠΗΡΕ ΤΟ ΤΥΡΙ ΜΟΥ; ΓΙΑ ΕΦΗΒΟΥΣ
(108030123)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΕΝΑΣ ΤΡΟΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΤΕ!

Η ειδικά προσαρμοσμένη για εφήβους έκδοση του βιβλίου Ποιος πήρε το τυρί μου, το οποίο καθιερώθηκε στους καταλόγους μπεστ σέλερ όλου του κόσμου και βρήκε θερμή ανταπόκριση και στην ελληνική αγορά μέσω των Εκδόσεων Κλειδάριθμος.

Δυο ποντικάκια και δυο ανθρωπάκια ζουν μέσα σ' έναν λαβύρινθο έχοντας για τροφή τους Τυρί, που φαινο­μενικά υπάρχει σε ανεξάντλητες ποσότητες. Η ζωή τους κυλάει ήρεμα, ώσπου ξαφνικά μια μέρα το Τυρί εξαφανίζεται! Πώς θα αντιδράσουν σ' αυτή την απροσδόκητη αλλαγή;

Αυτό είναι το θέμα της ιστορίας του Ποιος πήρε το Τυρί μου; του Spencer Johnson. Ο συγγραφέας καταφέρνει με βάση αυτή την απλούστατη ιστορία να χτίσει μια γοητευτική και δυνατή παραβολή για τη διαχείριση των αλλαγών στη σημερινή, γοργά και διαρκώς μεταβαλλόμενη, κοινωνία μας. Σε ένα δεύτερο επίπεδο, ο αναγνώστης θα παρακολουθήσει επίσης τις σκέψεις και τις αντιδράσεις μιας παρέας που ακούνε την ιστορία του Τυριού, και θα προβληματιστεί για το πώς να εφαρμόσει τα απλά αλλά πανίσχυρα μηνύματά της στη δική του προσωπική και επαγγελματική ζωή.

Σε έναν κόσμο όπου η αλλαγή και η διαχείρισή της έχουν αποκτήσει καίρια σημασία, δεν είναι τυχαίο ότι οι διοικήσεις μεγάλων εταιρειών παγκόσμιας κλίμακας όπως οι EXXON, GENERAL MOTORS, GOODYEAR, KODAK, MARRIOTT, WHIRLPOOL και XEROX θεώρησαν το Ποιος πήρε το Τυρί μου; απαραίτητο εργαλείο εκπαίδευσης όλων των εργαζομένων τους.

Ο Spencer Johnson είναι διεθνώς αναγνωρισμένος συγγραφέας που τα βιβλία του έχουν βοηθήσει εκατομμύρια ανθρώπους να ανακαλύψουν απλές αλήθειες τις οποίες μπορούν να χρησιμοποιήσουν για να ζήσουν πιο υγιή ζωή με περισσότερη επιτυχία και λιγότερο άγχος.

Ας μην σας ξεγελάσει το μικρό μέγεθος του βιβλίου: το διάβασμά του μπορεί να μην παίρνει πάνω από μία-δυο ώρες, αλλά τα διδάγματα απ' αυτό θα έχουν αξία για μια ολόκληρη ζωή!

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ 
Μετάφραση : ΦΑΛΔΑΜΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ 
Σελίδες : 94 
ISBN : 960-209-724-8 
Σχήμα : 14x21 
Έτος έκδοσης : 2004 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση