Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΚΑΙ Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΙΔΗΣΗΣ
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
  • ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΚΑΙ Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΙΔΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:28.73 € 
μόνο 22.98 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΚΑΙ Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΙΔΗΣΗΣ
(108022356)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Ένα βιβλίο για τα ιδιαίτερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι δημοσιογράφοι στην προσπάθειά τους να αντλήσουν και να μεταδώσουν την είδηση σε καιρό πολέμου. Συγκλονιστικές στιγμές των σύγχρονων πολέμων, μαρτυρίες για την προσπάθεια συσκότισης της αλήθειας, τη λογοκρισία, την απόκρυψη γεγονότων, τη διοχέτευση ψευδών ειδήσεων, τις πιέσεις από μέσα ενημέρωσης αλλά και από κυβερνήσεις.

ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ:Αποκαλυπτικά κείμενα 20 διακεκριμένων Ελλήνων δημοσιογράφων, οι οποίοι ως πολεμικοί ανταποκριτές έχουν καλύψει πολέμους και κρίσεις στο Ιράκ, την Τσετσενία, το Ζαΐρ, την Παλαιστίνη, το Κοσσυφοπέδιο, τη Σερβία, το Αφγανιστάν. 135 συγκλονιστικές φωτογραφίες διαπρεπών φωτογράφων από τα πεδία των μαχών. 19 γελοιογραφίες κορυφαίων σκιτσογράφων μας.

Συμμετέχουν κατ' αλφαβητική σειρά:
ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ: Στρατής Αγγελής, Θανάσης Αργυράκης, Ντίνα Βαγενά, Κώστας Βαξεβάνης, Νικόλας Βαφειάδης, Γιώργος Βλαβιανός, Γιώργος Γεωργιάδης, Σωτήρης Δανέζης, Μανώλης Δημελλάς, Γιάννης Ε. Διακογιάννης, Ελένη Καλογεροπούλου, Μαρία Καρχιλάκη, Γιώργος Κοίλιαρης, Πέτρος Παπακωνσταντίνου, Δημήτρης Πετρόπουλος, Στάμος Προύσαλης, Ιωάννα Σωτήρχου, Τάσος Τέλλογλου, Βασίλης Τριανταφύλλου, Πάνος Χαρίτος.

ΟΙ ΣΚΙΤΣΟΓΡΑΦΟΙ: Τάσος Αναστασίου, Παναγιώτης Γκιόκας, Κώστας Γρηγοριάδης, Γιάννης Δερμεντζόγλου, Γιάννης Ιωάννου, Δημήτρης Καμένος, Διογένης Καμένος, Μιχάλης Κουντούρης, Κώστας Κουφογιώργος, Ηλίας Μακρής, Πάνος Μαραγκός, Βασίλης Μητρόπουλος, Κώστας Μητρόπουλος, Σπύρος Ορνεράκης, Βασίλης Παπαγεωργίου, Ανδρέας Πετρουλάκης, Στάθης, Βαγγέλης Χερουβείμ, Βασίλης Χριστοδούλου.

ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΟΙ: Λουίζα Γκουλιαμάκη, Θαλασσινή Δούμα, Γιάννης Κόντος, Δημήτρης Μεσσήνης, Χρύσα Πανουσιάδου, Λευτέρης Πιταράκης, Σπύρος Τσακίρης.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : Α. Α. ΛΙΒΑΝΗΣ 
Σελίδες : 283 
ISBN : 960-14-0670-0 
Σχήμα : 21x28 
Έτος έκδοσης : 2002 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση