Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗΣ ΓΙΑ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΟΥΣ
MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ MANAGEMENT
  • ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗΣ ΓΙΑ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΟΥΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:27.50 € 
μόνο 24.75 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗΣ ΓΙΑ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΟΥΣ
(108021389)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΠΩΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΤΗΝ Ε.Ε. Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ

Το βιβλίο αυτό φιλοδοξεί να βοηθήσει τον έλληνα Μικρό Βιομήχανο να χειραγωγήσει τις διαρκώς αναπτυσσόμενες τεχνικές της βιοτεχνικής - βιομηχανικής παραγωγής. Οι τεχνικές αυτές τείνουν να ξεφύγουν από τον έλεγχό του διότι δεν διαθέτει αυτό που μπορεί να χαρακτηριστεί ως "Τεχνολογία του Management". Οι τεχνικές βιοτεχνικής - βιομηχανικής παραγωγής, τις οποίες ο Συγγραφέας ονομάζει το "Software" του Management - σε αντιδιαστολή με το "Hardware" που είναι ο τύπος της ακολουθούμενης παραγωγικής διαδικασίας - είναι ενδεικτικά οι εξής:

  • Σχεδιασμός και έλεγχος της παραγωγής
  • Μελέτη χρόνου (χρονομέτρηση) και κινήσεων
  • Κοστολόγηση (standard και απολογιστική)
  • Παρακολούθηση της κίνησης του Νεκρού Σημείου Λειτουργίας
  • Στατιστικός Ποιοτικός Έλεγχος ή εξέταση πτυχών της πολιτικής προσωπικού.

    Η ανάπτυξη αυτού του "Software" αρχίζει στο βιβλίο με την παρουσίαση απλών θεμάτων, όπως, για παράδειγμα, η ενδοσυνεννόηση με απλά σημειώματα (Memorandum) και η εφαρμογή και χρήση διαφόρων κωδίκων, και ολοκληρώνεται με την παρουσίαση του ρόλου του Εργοδηγού στο Εργοστάσιο, την επεξεργασία των διαφόρων τεχνικών που αναφέρονται παραπάνω, και με μια συνοπτική εισαγωγή σε θέματα Εξαγορών και Συγχωνεύσεων.

    Η μελέτη των επιμέρους συστατικών του Βιβλίου θα είναι πλέον αποδοτική εάν συνδυαστεί με πρακτικές εμπειρίες του αναγνώστη στο θέμα που μελετά. Ωστόσο, εάν λείπουν τέτοιες εμπειρίες, το βιβλίο μπορεί να αποτελέσει αφετηρία και έμπνευση για περαιτέρω στοχασμό.

  • ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
    Εκδότης : ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ 
    Σελίδες : 224 
    ISBN : 960-209-856-2 
    Έτος έκδοσης : 2005 
    ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
    ΨΗΦΙΣΤΕ
    Σύνολο Ψήφων: 0
     
    Το καλάθι σας είναι άδειο

    Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

    Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
    Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

    Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
    Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

     
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

    Πληροφορίες

    Ρυθμίσεις

    Απόρριψη

    Αποδοχή

    Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
    Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
    Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

    Αποθήκευση