Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΥΠΟΓΟΝΙΜΟΤΗΤΑ ΟΤΑΝ Η ΨΥΧΗ ΛΕΕΙ ΟΧΙ!
ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ
  • ΥΠΟΓΟΝΙΜΟΤΗΤΑ ΟΤΑΝ Η ΨΥΧΗ ΛΕΕΙ ΟΧΙ!
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:16.50 € 
μόνο 13.20 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΥΠΟΓΟΝΙΜΟΤΗΤΑ ΟΤΑΝ Η ΨΥΧΗ ΛΕΕΙ ΟΧΙ!
(108020568)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

"Θέλουμε τόσο πολύ να αποκτήσουμε ένα παιδί" -αυτή είναι η επιθυμία πολλών ζευγαριών - σήμερα, όμως, μένει όλο και πιο συχνά ανεκπλήρωτη. Ακόμα και η αναπαραγωγική ιατρική, που υπόσχεται πως όλα είναι εφικτά και πιστεύει στην επιστημονική πρόοδο, σηκώνει τα χέρια ψηλά. Οι προσδοκίες του οικογενειακού περιβάλλοντος, ο φόβος της αποτυχίας, οι αόριστες ενοχές, η κοινωνική απόσυρση αλλά και ο ψυχικός πόνος παγιδεύουν σ' ένα φαύλο κύκλο πολλές από τις γυναίκες που δεν καταφέρνουν ν' αποκτήσουν παιδιά. Απ' αυτό το φαύλο κύκλο είναι συχνά δύσκολο να βγουν μόνες τους. Η μακρόχρονη εξάρτηση από τις θεραπευτικές προσπάθειες των γιατρών τις οδηγεί σε μια συνεχή αμφιταλάντευση μεταξύ ελπίδας και απογοήτευσης. Η επιθυμία για ένα παιδί γίνεται έμμονη ιδέα που κυριαρχεί στη ζωή τους, με αποτέλεσμα να παραιτούνται από πολλές δραστηριότητες και χαρές της ζωής, υποβαθμίζοντας την αυτοπεποίθησή τους.

Η συγγραφέας του βιβλίου το λέει ξεκάθαρα: Όταν η ψυχή λέει ΟΧΙ, δεν μπορούμε να την αγνοήσουμε. Πρέπει να αναζητήσουμε την αιτία του προβλήματος -εφόσον δεν υπάρχει οργανικό εμπόδιο- στον ψυχικό χώρο, στα συναισθήματά μας. Ν' ανοίξουμε την πόρτα στο παρελθόν μας -πρόσφατο και παλιότερο- για να φέρουμε στο φως εγκαταλειμμένες επιθυμίες και ανάγκες. Τότε μόνο υπάρχει πιθανότητα να εκπληρωθεί η ελπίδα για ένα παιδί, ή να βρεθεί ένας υγιής τρόπος συμφιλίωσης με την πραγματικότητα.

Ένα θαρραλέο βιβλίο που ενθαρρύνει τα ζευγάρια ν' αντιμετωπίσουν με ευαισθησία την υπογονιμότητα και τις συνέπειές της.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΘΥΜΑΡΙ 
Σελίδες : 260 
ISBN : 960-349-110-1 
Έτος έκδοσης : 2006 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση