Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
Ταξιδιωτικοί οδηγοί
Διάφορα
Ημερολόγια
Θρησκεία
Θρησκεία-Μεταφυσική
Λεύκωμα
Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης
Μεταφυσική
Μουσική
Οικολογία-Φύση
Περιοδικά
Τέχνες
Ξενόγλωσσα βιβλία
0 αξιολογήσεις
Εξαντλημένο
ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΑΡΝΗΣΙΚΟΣΜΙΑΣ
ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΑΡΝΗΣΙΚΟΣΜΙΑΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 Εξαντλημένο 
ΕΞΑΝΤΛΗΜΕΝΟ
ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΑΡΝΗΣΙΚΟΣΜΙΑΣ
(108018464)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΕΝΔΙΑΜΕΣΗ ΘΕΩΡΗΣΗ

Για την Κοινωνιολογία και ιδιαίτερα για την παράδοση της Κοινωνιολογίας της θρησκείας, το κλασικό αυτό κείμενο του Max Weber, Θεωρία των επιπέδων και κατευθύνσεων της θρησκευτικής αρνησικοσμίας, ευρύτερα γνωστό από τον υπότιτλό του Ενδιάμεση θεώρηση, αποτελεί παγκοσμίως μία από τις πάγιες αναφορές.

Με αφετηρία διάφορες όψεις και διάφορα πεδία της παγκόσμιας ιστορίας, ο Weber συσχετίζει την απάρνηση του κόσμου, την αρνησικοσμία, με την οικονομία, την πολιτική, τον ερωτισμό, την αισθητική και τη νοησιαρχία. Με παραθέσεις στοιχείων που έχουν αποτελέσει την αφετηρία πολλαπλών συζητήσεων και κριτικών, ο μεγάλος Γερμανός κοινωνικός επιστήμονας αναλύει τις διάφορες θρησκευτικές στάσεις που προκύπτουν από την ασκητική και το μυστικισμό.

Κείμενο κλασικό που μας εισάγει σε ένα απαιτητικό και πλούσιο προβληματισμό για το φαινόμενο της θρησκείας και μας προσφέρει πολλές και γόνιμες σκέψεις για τη δυναμική της ανθρώπινης ιστορίας και τις δυνατότητες της ανθρώπινης πράξης.

Πέραν τούτου, το κείμενο αποτελεί κλασικό δείγμα κοινωνιολογικής γραφής της κλασικής περιόδου, που αποτελεί κατάλληλο υλικό για διδακτική δραστηριότητα και άντληση επιχειρημάτων και ιδεών για όλους όσοι ασχολούνται συστηματικά με το φαινόμενο της θρησκείας.

Το κείμενο δημοσιεύεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα. Πρόκειται για ιδιαίτερα επιμελημένη δίγλωσση έκδοση. Ο καθηγητής Θανάσης Γκιούρας με την εκτενή εισαγωγή του ανατρέχει στις ιστορικές και φιλοσοφικές συνθήκες γένεσης του έργου, ενώ με τις λεπτομερείς επεξηγηματικές σημειώσεις για τις έννοιες, τους όρους και τις ιδέες του κειμένου βοηθά τον αναγνώστη στην κατανόηση και την ερμηνευτική προσέγγισή του.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΣΑΒΒΑΛΑΣ 
Σελίδες : 126 
ISBN : 960-460-821-5 
Σχήμα : 17x24 
Σειρά : ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ 
Έτος έκδοσης : 2002 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση