Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
Η ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΗΣ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • Η ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΗΣ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:9.06 € 
μόνο 8.15 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
Η ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΗΣ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
(108015759)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΜΙΑ ΝΕΑ ΣΕΛΙΔΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΕΩΡΓΙΑ

Η Κοινή Αγροτική Πολιτική αποτελούσε και αποτελεί την πιο συνεκτική πολιτική της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Απορροφά το 50% των πιστώσεων του κοινοτικού προϋπο-λογισμού, ενώ οι αντίστοιχες εισροές της χώρας μας φθάνουν τα 3 δισ. ευρώ ετησίως. Πάνω από 1.200.000 Έλληνες, αγρότες και μη, εισπράττουν κάθε χρόνο τις κοινοτικές αγροτικές επιδοτήσεις.

Από το 2006 η Κοινή Αγροτική Πολιτική μεταρρυθμίζεται ριζικά. Στο εξής, το μεγαλύτερο ποσοστό των κοινοτικών επιδοτήσεων θα εισπράττεται ανεξαρτήτως είδους και ύψους παραγωγής. Οι δράσεις για την αγροτική ανάπτυξη ενδυναμώνονται ενώ ισχυροποιούνται οι διατάξεις υπέρ της προστασίας του περιβάλλοντος και της ασφάλειας του καταναλωτή.

Οι νέες ρυθμίσεις που θα εφαρμοστούν έως το 2013 αποτελούν τον κύριο σκοπό συγγραφής αυτού του βιβλίου. Πιο συγκεκριμένα, στο πρώτο κεφάλαιο περιγράφεται συνοπτικά η παρούσα κατάσταση που επικρατεί στο γεωργικό μας τομέα. Η εξέλιξη της Κοινής Αγροτικής Πολιτικής, καθώς και τα αίτια που οδήγησαν στην τελευταία μεταρρύθμιση αναλύονται στο δεύτερο κεφάλαιο. Λεπτομερής περιγραφή της τελευταίας μεταρρύθμισης πραγματοποιείται στο τρίτο κεφάλαιο. Το τέταρτο κεφάλαιο αναφέρεται σε ορισμένες επιλογές που μπορούν να κάνουν τα κράτη-μέλη και τέλος, στο πέμπτο κεφάλαιο, επιδιώκεται μια συνοπτική περιγραφή των επιπτώσεων της μεταρρύθμισης στην ελληνική γεωργία.

Η συμβολή του βιβλίου έγκειται στη διαμόρφωση μιας ολοκληρωμένης άποψης πάνω στο σημαντικό αυτό θέμα. Απευθύνεται σε όλους όσους ασχολούνται με την ελληνική γεωργία: αγρότες, συνεταιριστές, επιχειρήσεις αγροεφοδίων και γεωργικών μηχανημάτων, δημόσιες υπηρεσίες -ιδίως αυτές της νομαρχιακής αυτοδιοίκησης-, επιστήμονες και φοιτητές.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ 
Σελίδες : 136 
ISBN : 960-02-1981-8 
Σχήμα : 14x21  
Έτος έκδοσης : 2006 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση