Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Εξαντλημένο
ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 Εξαντλημένο 
ΕΞΑΝΤΛΗΜΕΝΟ
ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
(108015327)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Μολονότι η επιστήμη της ψυχολογίας δεν αναγνωρίζει την εγκυρότητα της ψυχολογίας των πωλήσεων, στην κοινωνική ψυχολογία έχουν αναπτυχθεί θεωρίες σχετικά με την κοινωνική επίδραση, τις κοινωνικές διασυνδέσεις και την επικοινωνία, οι οποίες συμβάλλουν ουσιαστικά στην ύπαρξη του ψυχολογικού αυτού πεδίου. Επιπλέον τα σύγχρονα αποτελέσματα της έρευνας της διαπραγμάτευσης προσφέρουν τη δυνατότητα, να τεκμηριωθεί επιστημονικά μια θεωρητική και εφαρμοσμένη ψυχολογία πωλήσεων.

Ένα σημαντικό αντικείμενο της αποτελούν οι επικοινωνιακές διασυνδέσεις ανάμεσα στην προσφορά και τη ζήτηση.

Το "προχωρημένο μέτωπο πωλήσεων", δηλαδή ο καταναλωτής, μπορεί μόνο τότε να επηρεασθεί από τον κατασκευαστή, όταν η επεξεργασία της αγοράς πραγματοποιείται μέσω άμεσης "προώθησης". Όπως σε όλες τις δραστηριότητες προώθησης επικρατεί και εδώ η στενή σύνδεση ανάμεσα στη συμπεριφορά της προσφοράς και της ζήτησης: Οι ενέργειες του κατασκευαστή, ιδιαίτερα σε αναπτυγμένες και σχετικά κορεσμένες αγορές, είναι προσανατολισμένες στη συμπεριφορά ή την πιθανή αντίδραση του καταναλωτή. Η ψυχολογία πωλήσεων είναι συνεπώς η ψυχολογία μιας διαδικασίας αλληλεπίδρασης.

Το βιβλίο αυτό απευθύνεται κυρίως στους φοιτητές Μάρκετινγκ των ΑΕΙ/ΤΕΙ και τα στελέχη επιχειρήσεων. Είναι όμως χρήσιμο και σε κάθε άνθρωπο, που θέλει να βελτιώσει τη συμπεριφορά του στην καθημερινή επικοινωνία, ιδιωτική και επαγγελματική, με το σκεπτικό:

Όλοι κάτι "πωλούν" καθημερινά.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ 
Σελίδες : 192 
ISBN : 978-960-6759-64-2 
Σχήμα : 17Χ24 
Έτος έκδοσης : 2011 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση