\n'); } //-->
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||||||||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Η εταιρεία
Λίγα λόγια για την plus4u, τους ανθρώπους της και το όραμα της.
|
Εξέλιξη παραγγελίας
Παρακολουθήστε την εξέλιξη της παραγγελίας σας σε κάθε της στάδιο.
|
Σημεία παραλαβής
Ενημερωθείτε για τα σημεία παραλαβής (Pick Up Points) της παραγγελίας σας σε όλη την Ελλάδα.
|
Τρόποι παραγγελίας
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους παραγγελίας βήμα προς βήμα.
|
Επικοινωνία
Επικοινωνήστε με τον τρόπο που επιθυμείτε με το προσωπικό της plus4u.
|
Τρόποι πληρωμής
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους πληρωμής, ωστε να επιλέξετε αυτόν που σας βολεύει και να πληρώσετε με ασφάλεια την παραγγελία σας.
|
Όροι χρήσης
Ενημερωθείτε για τους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού μας καταστήματος καθώς και για τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
Τρόποι αποστολής
Ενημερωθείτε για τους τρόπους αποστολής της παραγγελίας σας εντός και εκτός Αττικής, το κόστος αποστολής καθώς και τους χρόνους παράδοσης.
|
Ευκαιρίες καριέρας
Αν ενδιαφέρεστε να γίνετε μέλος του ανθρώπινου δυναμικού μας, επικοινωνήστε μαζί μας.
|
Χρόνοι παράδοσης
Ενημερωθείτε για τους χρόνους παράδοσης της παραγγελίας σας όπως αυτοί αναγράφονται δίπλα σε κάθε προϊόν.
|
Sitemap
Περιηγηθείτε σε όλα μας τα καταστήματα και επιλέξτε από τη μεγάλη μας γκάμα προϊόντων, αυτά που καλύπτουν τις ανάγκες σας.
|
Πολιτική επιστροφών
Ενημερωθείτε διεξοδικά για την πολιτική επιστροφών της εταιρείας και τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
FAQ
Οι συχνότερες ερωτήσεις σας, εδώ βρίσκουν την απάντήση.
|
Τεχνική υποστήριξη
Διαβάστε για την εγγύηση που συνοδεύει κάθε προϊόν και επικοινωνήστε με το αρμόδιο τμήμα τεχνικής υποστήριξης (Service).
|
ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
(108015327)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Μολονότι η επιστήμη της ψυχολογίας δεν αναγνωρίζει την εγκυρότητα της ψυχολογίας των πωλήσεων, στην κοινωνική ψυχολογία έχουν αναπτυχθεί θεωρίες σχετικά με την κοινωνική επίδραση, τις κοινωνικές διασυνδέσεις και την επικοινωνία, οι οποίες συμβάλλουν ουσιαστικά στην ύπαρξη του ψυχολογικού αυτού πεδίου. Επιπλέον τα σύγχρονα αποτελέσματα της έρευνας της διαπραγμάτευσης προσφέρουν τη δυνατότητα, να τεκμηριωθεί επιστημονικά μια θεωρητική και εφαρμοσμένη ψυχολογία πωλήσεων. Ένα σημαντικό αντικείμενο της αποτελούν οι επικοινωνιακές διασυνδέσεις ανάμεσα στην προσφορά και τη ζήτηση. Το "προχωρημένο μέτωπο πωλήσεων", δηλαδή ο καταναλωτής, μπορεί μόνο τότε να επηρεασθεί από τον κατασκευαστή, όταν η επεξεργασία της αγοράς πραγματοποιείται μέσω άμεσης "προώθησης". Όπως σε όλες τις δραστηριότητες προώθησης επικρατεί και εδώ η στενή σύνδεση ανάμεσα στη συμπεριφορά της προσφοράς και της ζήτησης: Οι ενέργειες του κατασκευαστή, ιδιαίτερα σε αναπτυγμένες και σχετικά κορεσμένες αγορές, είναι προσανατολισμένες στη συμπεριφορά ή την πιθανή αντίδραση του καταναλωτή. Η ψυχολογία πωλήσεων είναι συνεπώς η ψυχολογία μιας διαδικασίας αλληλεπίδρασης. Το βιβλίο αυτό απευθύνεται κυρίως στους φοιτητές Μάρκετινγκ των ΑΕΙ/ΤΕΙ και τα στελέχη επιχειρήσεων. Είναι όμως χρήσιμο και σε κάθε άνθρωπο, που θέλει να βελτιώσει τη συμπεριφορά του στην καθημερινή επικοινωνία, ιδιωτική και επαγγελματική, με το σκεπτικό: Όλοι κάτι "πωλούν" καθημερινά. ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
|
|