Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ Ι
ΔΙΚΑΙΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ
  • ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ Ι
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 52.87 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ Ι
(108013124)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Ο ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ ΩΣ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟ ΕΝΝΟΜΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ

Πρόκειται για μία εκτενή δικαιοθεωρητική μελέτη, προορισμένη να αναπτυχθεί σε τέσσερις τόμους, με αντικείμενο τα ζητήματα οριοθέτησης της ρυθμιστικής εμβέλειας των ειδικών νομοθετημάτων για την προστασία των καταναλωτών. Τα πρόσφατα, κοινοτικής προέλευσης, σχετικά νομοθετήματα έχουν προκαλέσει έντονες αμφισβητήσεις και προβληματισμούς, τόσο στη θεωρία όσο και στη νομολογία των εθνικών μας δικαστηρίων, αναφορικά με την έκταση του υποκειμενικού και αντικειμενικού πεδίου εφαρμογής των νέων ρυθμίσεων. Το γεγονός αυτό επιφέρει τον πρώτο τόμο του έργου σε μια επανατοποθέτηση σχετικά με την έννοια του καταναλωτή, στην αναζήτηση των δογματικών θεμελίων και των ουσιαστικών καταστάσεων που καθιστούν αναγκαία την ιδιαίτερη προστασία του, καθώς και στη διερεύνηση της επεκτασιμότητας ή της ανάγκης συστολής του πεδίου εφαρμογής ορισμένων προστατευτικών ρυθμίσεων. Με δεδομένο στόχο του έργου την ομαλή ένταξη των νέων κανόνων στο παραδοσιακό σύστημα αξιολογήσεων του Ιδιωτικού Δικαίου, τα επιμέρους ζητήματα εξετάζονται όχι μόνον από νομοθετική και νομολογιακή σκοπιά, αλλά και από ποικίλες άλλες οπτικές γωνίες, όπως δικαιοσυγκριτική, πολιτική, οικονομική, κοινωνιολογική, συνταγματική και κοινοτική.

Ο δεύτερος τόμος του έργου αναφέρεται ειδικότερα στα όρια του ελέγχου του περιεχομένου των όρων των καταναλωτικών συμβάσεων (γενικοί όροι συναλλαγών, προδιατυπωμένοι όροι ατομικής χρήσης κ.λ.π.), κατά τους Ν. 2251/1994 και 2741/1999, με εκτενή αναφορά στην νομολογία, ιδίως για τις τραπεζικές πιστωτικές συμβάσεις, τις συμβάσεις ιδιωτικής ασφάλισης και τις συμβάσεις παροχής υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΣΑΚΚΟΥΛΑΣ 
Σελίδες : 552 
ISBN : 960-301-922-4 
Έτος έκδοσης : 2005 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση