\n'); } //-->
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||||||||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Η εταιρεία
Λίγα λόγια για την plus4u, τους ανθρώπους της και το όραμα της.
|
Εξέλιξη παραγγελίας
Παρακολουθήστε την εξέλιξη της παραγγελίας σας σε κάθε της στάδιο.
|
Σημεία παραλαβής
Ενημερωθείτε για τα σημεία παραλαβής (Pick Up Points) της παραγγελίας σας σε όλη την Ελλάδα.
|
Τρόποι παραγγελίας
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους παραγγελίας βήμα προς βήμα.
|
Επικοινωνία
Επικοινωνήστε με τον τρόπο που επιθυμείτε με το προσωπικό της plus4u.
|
Τρόποι πληρωμής
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους πληρωμής, ωστε να επιλέξετε αυτόν που σας βολεύει και να πληρώσετε με ασφάλεια την παραγγελία σας.
|
Όροι χρήσης
Ενημερωθείτε για τους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού μας καταστήματος καθώς και για τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
Τρόποι αποστολής
Ενημερωθείτε για τους τρόπους αποστολής της παραγγελίας σας εντός και εκτός Αττικής, το κόστος αποστολής καθώς και τους χρόνους παράδοσης.
|
Ευκαιρίες καριέρας
Αν ενδιαφέρεστε να γίνετε μέλος του ανθρώπινου δυναμικού μας, επικοινωνήστε μαζί μας.
|
Χρόνοι παράδοσης
Ενημερωθείτε για τους χρόνους παράδοσης της παραγγελίας σας όπως αυτοί αναγράφονται δίπλα σε κάθε προϊόν.
|
Sitemap
Περιηγηθείτε σε όλα μας τα καταστήματα και επιλέξτε από τη μεγάλη μας γκάμα προϊόντων, αυτά που καλύπτουν τις ανάγκες σας.
|
Πολιτική επιστροφών
Ενημερωθείτε διεξοδικά για την πολιτική επιστροφών της εταιρείας και τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
FAQ
Οι συχνότερες ερωτήσεις σας, εδώ βρίσκουν την απάντήση.
|
Τεχνική υποστήριξη
Διαβάστε για την εγγύηση που συνοδεύει κάθε προϊόν και επικοινωνήστε με το αρμόδιο τμήμα τεχνικής υποστήριξης (Service).
|
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
(108008756)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ Τα τελευταία χρόνια έχουν σημειωθεί σημαντικές αλλαγές στον τρόπο αντίληψης της μάθησης και της αξιολόγησης. Αυτό οφείλεται στη νέα οπτική με την οποία εξετάζεται τόσο η μάθηση όσο και η αξιολόγησή της (με έμφαση στα αποτελέσματα που έχουν πραγματικά επιτευχθεί). Κατ' ακολουθία, ο νέος σκοπός είναι να ενσωματωθεί η αξιολόγηση στη μαθησιακή διαδικασία ώστε να αποτελεί μέρος της καθημερινής διδακτικής πρακτικής και της καθημερινής μαθησιακής εμπειρίας του μαθητή. Σε παιδαγωγικό επίπεδο η αξιολόγηση έχει την έννοια της διάγνωσης των διδακτικών καταστάσεων και της ανατροφοδότησης των ατόμων που ενέχονται σ' αυτές. Ο προσανατολισμός της αυτός είναι σημαντικός για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση, καθώς αυτή απαιτεί την επίτευξη ενός μεγάλου εύρους στόχων σε όλα τα επίπεδα της συγκρότησης της προσωπικότητας του ατόμου, (στόχοι γνωστικοί, συναισθηματικοί, δεξιοτήτων), οι οποίοι δεν είναι δυνατόν να αξιολογηθούν με παραδοσιακούς τρόπους αξιολόγησης. Η αξιολόγηση, ως διαδικασία του συστηματικού προσδιορισμού της ποιότητας ενός σχολικού προγράμματος Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και των τρόπων με τους οποίους το πρόγραμμα μπορεί να βελτιωθεί, καθορίζει την αποτελεσματικότητα και επάρκεια του προγράμματος, τα περιθώρια βελτίωσής του, καθώς και τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να γίνουν σ' αυτό βελτιωτικές αλλαγές και παρεμβάσεις. Απαιτεί επιστημονικές μεθόδους και μια πιο αυστηρή διαδικασία, ώστε οι μετέπειτα εφαρμογές προγραμμάτων να τεθούν σε ασφαλέστερες βάσεις, καθώς οι αποφάσεις που λαμβάνονται για την μελλοντική εξέλιξή τους μπορεί να επηρεάσουν πολλαπλά την ποιότητα ζωής μας- ίσως ακόμη και την ποιότητα ζωής της επόμενης γενιάς. Η αναγκαιότητα για έρευνα υψηλής ποιότητας στο χώρο των προγραμμάτων που υλοποιούνται, με στόχο την αξιοποίηση της δυναμικής τους για την καλύτερη μελλοντική πορεία του θεσμού, αποτέλεσαν το σκεπτικό και το γενικότερο πλαίσιο αναφοράς του παρόντος βιβλίου, στο οποίο επιχειρείται εκτός της θεωρητικής προσέγγισης της αξιολόγησης, ο σχεδιασμός και η πειραματική εφαρμογή ενός μοντέλου αξιολόγησης. Απώτερος στόχος μας: η ποιοτική αναβάθμιση του θεσμού της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης μέσω του σχεδιασμού και της υλοποίησης αποτελεσματικότερων σχολικών προγραμμάτων. ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
|
|