Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΑΝΑΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ
MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΑΝΑΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:22.79 € 
μόνο 20.51 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΑΝΑΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ
(108007258)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Η παρούσα εργασία ασχολείται βασικά με εφαρμογές μεθοδολογίας σύνταξης αναλογιστικών μελετών και αντιμετώπισης της οικονομικής κατάστασης των ταμείων σύνταξης και περίθαλψης που λειτουργούν στη χώρα μας και τα οποία υπερβαίνουν τα 385.

Κάθε ασφαλιστικό ταμείο θα πρέπει να διαθέτει τα απαραίτητα στατιστικά στοιχεία που μας χρειάζονται για τη σύνταξη μιας αναλογιστικής μελέτης, γεγονός που δεν ισχύει μέχρι σήμερα για τα περισσότερα ασφαλιστικά ταμεία.

Αντικειμενικός σκοπός του βιβλίου είναι αφενός μεν να καλυφθεί ένα μεγάλο κενό που υπάρχει στην ελληνική βιβλιογραφία, γιατί είναι το μόνο βιβλίο που κυκλοφορεί στη χώρα μας με εφαρμογές σύνταξης αναλογιστικών μελετών με πραγματικά ή υποθετικά δεδομένα και αφετέρου να αποκτήσουν οι φοιτητές μου του 7ου εξαμήνου του Τμήματος Στατιστικής και Ασφαλιστικής Επιστήμης του Πανεπιστημίου Πειραιώς ένα συμπληρωματικό βιβλίο του συγγράμματος μου -Μεθοδολογία Εκπόνησης Αναλογιστικών Μελετών-, στους οποίους διδάσκω το μάθημα της Μεθοδολογίας Αναλογιστικών Μελετών εδώ και επί πολλά έτη.

Η εργασία αυτή αποτελεί προϊόν μιας μακροχρόνιας θεωρητικής κατάρτισης στο Τμήμα Στατιστικής και Αναλογιστικής Επιστήμης του Πανεπιστημίου της Ρώμης και μιας μεγάλης διδακτικής πείρας στην τεχνική Αναλογιστικών Μελετών και στα Ασφαλιστικά Μαθηματικά, στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Η όλη ύλη του βιβλίου χωρίζεται σε δύο κεφάλαια.

Με την ελπίδα ότι το βιβλίο αυτό θα φανεί χρήσιμο στην αντιμετώπιση πρακτικών προβλημάτων στο χώρο των ασφαλιστικών ταμείων και των ασφαλιστικών επιχειρήσεων παραδίδεται στους φοιτητές μου και στους ασχολούμενους με αναλογιστικά θέματα στο χώρο των ασφαλίσεων.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : INTERBOOKS 
Σελίδες : 368 
ISBN : 960-390-018-4 
Έτος έκδοσης : 1997 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση