Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Ελληνική Λογοτεχνία
Ξένη Λογοτεχνία
Επιστημονική Φαντασία
Εφηβική Λογοτεχνία
Βιογραφίες - Μαρτυρίες
Δοκίμια
Θέατρο
Κόμικ
Ποίηση
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΠΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ
ΔΟΚΙΜΙΑ
  • ΠΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:21.35 € 
μόνο 19.22 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΠΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ
(108006879)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Βάζοντας κατά μέρος την οικεία του πολεμική, ο Bloom απευθύνεται στον μοναχικό αναγνώστη και τον καλεί να μπει στη διαδικασία της ανάγνωσης με ένα πολύ ξεκάθαρο κίνητρο: να ανακαλύψει και να εμπλουτίσει τον εαυτό του. Ο Bloom, αντλώντας από την τεράστια εμπειρία του, προστρέχει στα μεγάλα έργα της λογοτεχνίας για τις ακλόνητες αξίες τους. Η πίστη του στην ιαματική δύναμη της λογοτεχνίας αντηχεί σε κάθε σελίδα αυτού του απολαυστικού και άκρως σημαντικού βιβλίου.

«Πληροφορίες μάς προσφέρονται διαρκώς - τη γνώση όμως που θα τη βρούμε;» Αυτό είναι το επίμαχο ερώτημα με το οποίο ο διακεκριμένος κριτικός Harold Bloom αρχίζει το βιβλίο του για τους όρους, τα οφέλη και τις χαρές της σωστής ανάγνωσης. O Bloom -που με το ανεξάντλητο πάθος του για τη λογοτεχνία επί σαράντα τόσα χρόνια μεταμορφώνει τους φοιτητές του σε μανιώδεις αναγνώστες- εκθέτει τις ανησυχίες του για τους επικίνδυνους εθισμούς που δημιουργούνται με την επικράτηση της ψηφιακής πληροφόρησης, δηλώνοντας ταυτόχρονα τις δεσμεύσεις της δικής του προσέγγισης, που δεν είναι τίποτε λιγότερο από την καλλιέργεια της κριτικής γνώσης. Ο αντίλογός του σε ετοιμοπαράδοτες ερμηνευτικές προτάσεις που απονευρώνουν τη λογοτεχνία από τις καίριες δυνάμεις της και την ταριχεύουν σε μονοσήμαντα ιδεολογικά σχήματα τροφοδοτεί το υπέδαφος αυτού του βιβλίου, μα δεν αποτελεί τον κυρίως στόχο του. Ο Bloom πιστεύει με πάθος στην αξία της λογοτεχνίας, και στον παιδευτικό της ρόλο σε καιρούς χαλεπούς. το ζητούμενο του παρόντος βιβλίου είναι να ξαναδιαβάσουμε τα κλασικά κείμενα, παλαιότερα και νέα, διεκδικώντας τις δικές μας αναζητήσεις σ' αυτά, την αυτονομία της δικής μας κρίσης.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΤΥΠΩΘΗΤΩ 
Μετάφραση : ΤΑΒΑΡΤΖΟΓΛΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ 
Σελίδες : 342 
ISBN : 960-402-179-6 
Έτος έκδοσης : 2004 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση