Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΙΔΟΣΗΣ
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΙΔΟΣΗΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:21.45 € 
μόνο 19.31 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΙΔΟΣΗΣ
(108000751)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΟΙ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ-ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΔΟΣΗΣ-ΕΝΤΑΞΗ ΣΤΗΝ ΙΕΡΑΡΧΗΜΕΝΗ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Ο παρών τόμος συμπληρώνει τον πρώτο τόμο με τίτλο Κοινωνιολογική Ανάλυση της Ελληνικής Εκπαίδευσης: Οι εισαγωγικές εξετάσεις στην παρουσίαση της έρευνας που έγινε στα χρόνια 1979-85. Τα περιεχόμενά του δεύτερου τόμου περιλαμβάνουν τη μελέτη του τρόπου συγκρότησης της επίδοσης και των πρακτικών αξιολόγησης που οι εκπαιδευτικοί εφαρμόζουν, καθώς και την ανάλυση της ένταξης των υποψηφίων σε επιτυχόντες και αποτυχόντες, των επιτυχόντων σε επιτυχόντες σε ΑΕΙ και επιτυχόντες σε ανώτερες τεχνικές και επαγγελματικές σχολές και, τέλος, των επιτυχόντων σε ΑΕΙ στις ιεραρχημένες πανεπιστημιακές σχολές (ή τμήματα).

Η μελέτη του τρόπου συγκρότησης της επίδοσης νοείται ως η ανάλυση (α) της συγκρότησης της επίδοσης στις εξετάσεις από την προηγούμενη επίδοση στο σχολείο και (β) της συμμετοχής της κοινωνικής ένταξης, των εκπαιδευτικών στρατηγικών και των εκπαιδευτικών πρακτικών (που αφορούν τους αποφοίτους λυκείου) στη συγκρότηση αφενός μεν της επίδοσης στις εξετάσεις και αφετέρου των προαγωγικών βαθμών στο λύκειο. Η ανάλυση της ένταξης των υποψηφίων και των επιτυχόντων στην ιεραρχημένη τριτοβάθμια εκπαίδευση νοείται ως ανάλυση της συμμετοχής της κοινωνικής ένταξης, των εκπαιδευτικών στρατηγικών και των εκπαιδευτικών πρακτικών στην επίδοση των υποψηφίων, την επίδοση του συνόλου των επιτυχόντων και, τέλος, την επίδοση των επιτυχόντων σε ΑΕΙ.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : GUTENBERG 
Σελίδες : 286 
ISBN : 960-01-0619-3 
Σχήμα : 14Χ21 
Έτος έκδοσης : 1998 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση