Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Εξαντλημένο
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑΣ
ΜΕΛΕΤΕΣ
  • Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 Εξαντλημένο 
ΕΞΑΝΤΛΗΜΕΝΟ
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑΣ
(108000393)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Αράξτε στην πολυθρόνα με το βιβλίο Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑΣ και απολαύστε το πόσο πιο έξυπνοι είστε από τους υπόλοιπους.

Αρκεί να ρίξετε μια ματιά σε μερικά παραδείγματα που συμπεριλαμβάνονται στην έκδοση. Για παράδειγμα, το μπέιζμπολ στο νερό ήταν ένα άθλημα με πολύ μικρή διάρκεια ζωής. Οι κανονισμοί έλεγαν ότι οι παίκτες πρέπει να επιπλέουν μέχρι το ύψος του λαιμού, ο σουτέρ μέχρι το ύψος της μέσης και ο αμυνόμενος μέχρι τους μηρούς. Ένας άντρας στην Τάμπα της Φλόριντα έδωσε ένα σημείωμα στον ταμία μιας τράπεζας. Τον απειλούσε και του έλεγε να του δώσει τα λεφτά του ταμείου. Η αστυνομία δεν δυσκολεύτηκε καθόλου να εντοπίσει το ληστή. Το σημείωμα ήταν γραμμένο σ ένα χαρτί από το καρνέ των επιταγών του δράστη, ακριβώς κάτω από το όνομα και τη διεύθυνσή του.

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑΣ είναι μια συλλογή από διάφορα φαιδρά και ηλίθια που κάνουν οι άνθρωποι.

Το Πρώτο Μέρος: Το Χρονικό της Βλακείας. Περιγράφει, με κάθε λεπτομέρεια, διάφορα περιστατικά απίστευτης βλακείας, ταξινομημένα κατά κατηγορία. Πολιτική, ιστορία, αθλητισμός, τέχνες, επιστήμες, καθώς και τα ηλίθια παιχνίδια της μοίρας.

Το Δεύτερο Μέρος: Όλα Όσα Θέλατε να Μάθετε για την Ηλιθιότητα αλλά Ήσασταν Πολύ Έξυπνοι για να Ρωτήσετε. Αναζητά τις ρίζες της ανθρώπινης ηλιθιότητας. Επιπλέον θέτει ξανά το παλιό γνωστό ερώτημα: Υπάρχει άραγε καμιά ερώτηση που να θεωρείται ηλίθια;

Το Τρίτο Μέρος: Πώς να Ξεβλακωθείτε. Περιλαμβάνει κάποιες υποτιθέμενες συμβουλές που στοχεύουν στο να σας κάνουν να μη συμπεριληφθείτε σε κάποια από τις επόμενες εκδόσεις του βιβλίου.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΩΜΕΓΑ 
Μετάφραση : ΑΒΟΥΡΗΣ ΠΑΥΛΟΣ 
Σελίδες : 291 
ISBN : 978-960-825-540-1 
Σχήμα : 14,2 
Μήνας έκδοσης : Μάιος 
Έτος έκδοσης : 2020 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση