Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΥΠΟΓΡΑΦΗ
ΔΙΚΑΙΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ
  • Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΥΠΟΓΡΑΦΗ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 25.54 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΥΠΟΓΡΑΦΗ
(108000161)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΩΣ ΜΕΣΩ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΩΝ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ ΣΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΜΠΟΡΙΟ

Το βιβλίο περιλαμβάνει μια σύντομη εισαγωγή σχετική με τη δημιουργία της Κοινωνίας της Πληροφορίας (ΚτΠ), του Διαδικτύου, του ηλεκτρονικού εμπορίου και των συνακόλουθων προβλημάτων ασφάλειας των ηλεκτρονικών συναλλαγών, και στη συνέχεια χωρίζεται σε τρία μέρη: Το πρώτο μέρος έχει ως στόχο την εξοικείωση του αναγνώστη με την τεχνολογία της ηλεκτρονικής υπογραφής, καθώς εκτίθενται η έννοια της τελευταίας, τα είδη της και οι εφαρμογές της στην καθημερινή ζωή.

Το δεύτερο μέρος εστιάζεται στην κριτική προσέγγιση και ανάλυση της ελληνικής νομοθεσίας που διέπει σήμερα την ηλεκτρονική υπογραφή (π.δ. 150/2001), με παράλληλη αναφορά στη σχετική κοινοτική Οδηγία 1999/93 και επισήμανση των ερμηνευτικών προβλημάτων και νομοθετικών κενών που έχουν ανακύψει ή είναι πιθανό να ανακύψουν κατά την εφαρμογή της ανωτέρω νομοθεσίας. Στόχος του δεύτερου αυτού μέρους είναι να διαπιστωθεί αν και κατά πόσο η υπάρχουσα νομοθεσία περί ηλεκτρονικών υπογραφών ικανοποιεί το ζητούμενο της ασφάλειας των συναλλαγών στο ηλεκτρονικό εμπόριο και ανταποκρίνεται στις ανάγκες των συναλλασσομένων.

Στο τρίτο μέρος του βιβλίου κατατίθενται προτάσεις για την αντιμετώπιση των νομικών προβλημάτων που εντοπίζονται στο δεύτερο μέρος. Αρωγό για κάποιες από τις προτάσεις αυτές αποτελεί η σύγκριση της ευρωπαϊκής νομοθεσίας περί ηλεκτρονικών υπογραφών (οδηγία 1999/93) με τον Πρότυπο Νόμο περί ηλεκτρονικής υπογραφής που έχει καταρτίσει ο ΟΗΕ, ο οποίος αποτελεί ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα για τις διεθνείς νομοθετικές τάσεις που έχουν διαμορφωθεί, όσον αφορά στις έννομες συνέπειες της χρήσης των ηλεκτρονικών υπογραφών. To έργο ολοκληρώνεται με κάποιες τελικές παρατηρήσεις και σκέψεις και στη συνέχεια παρατίθενται δύο παραρτήματα με νομοθετικά κείμενα και σχεδιαγράμματα αντίστοιχα.

ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΣΑΚΚΟΥΛΑΣ 
Σελίδες : 242 
ISBN : 978-960-445-289-7 
Έτος έκδοσης : 2008 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση