ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ- Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ 108032731

Εξαντλημένο
ΑΡΧΕΣ- ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ - ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
Πρακτικός σύμβουλος για την επίλυση των καθημερινών επιχειρηματικών προβλημάτων που αντιμετωπίζουν ο επιχειρηματίας και τα στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών στον ελληνικό χώρο.
Πολύτιμος οδηγός για τους φοιτητές στην προσπάθειά τους να κατανοήσουν την επιστήμη του Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ, μέσα από εύστοχους συνδυασμούς θεωρίας και παραδειγμάτων.
Μοναδικό στο είδος του βιβλίο, μια και κάθε κεφάλαιο συνοδεύεται απο ερωτήσεις, εργασίες εφαρμογής και ασκήσεις βασισμένες σε περιπτώσεις επωνύμων ελληνικών επιχειρήσεων.
Συμπεριλαμβάνει:
Το παραπάνω βιβλίο ενδείκνυνται για:

Είδατε πρόσφατα
-
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ- Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
Περισσότερα -
ΑΜΟΙΒΑΙΟΤΗΤΑ
Περισσότερα -
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ INDESIGH CS2 ΓΙΑ WINDOWS ΚΑΙ MAC...
Περισσότερα -
ΩΦΕΛΙΜΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ
Περισσότερα -
VEKTOR, STEPPER L1
Περισσότερα
Το καλάθι σας είναι άδειο |