Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Υγεία-Διατροφή
Προσωπική Βελτίωση
Σεξουαλική Αγωγή
Χόμπυ-Σπορ
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΠΩΣ ΝΑ ΕΠIΤΥΧΕΙΣ ΣΕ 24 ΩΡΕΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ
  • ΠΩΣ ΝΑ ΕΠIΤΥΧΕΙΣ ΣΕ 24 ΩΡΕΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:16.60 € 
μόνο 14.94 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΠΩΣ ΝΑ ΕΠIΤΥΧΕΙΣ ΣΕ 24 ΩΡΕΣ
(108186730)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

«Θέλω να σου αφηγηθώ την ιστορία μου, πώς έφτασα εδώ που βρίσκομαι τώρα. Δεν ήξερα από την αρχή τι ήθελα να κάνω, άλλαξα τρεις φορές επαγγελματική πορεία πριν δημιουργήσω τη δική μου επιχείρηση, και μάλιστα με απέλυσαν από την τελευταία μου δουλειά. Έχω κάνει πολλά λάθη, έχω πάρει πολλά ρίσκα και στην πορεία σημείωσα μικρές μα και μερικές μεγαλύτερες επιτυχίες.
Πάντα προστρέχω στις ιστορίες των δυνατών, επιτυχημένων γυναικών και εμπνέομαι από το ταξίδι τους. Θέλω να σου προσφέρω ακριβώς το ίδιο. Να σε εμπνεύσω, να σου δείξω τον δρόμο και να μοιραστώ μαζί σου με ποιον τρόπο ξεπέρασα τα εμπόδια και τις προκλήσεις, έχοντας πάντα το βλέμμα μου καρφωμένο στην μπάλα. Θέλω να σε κινητοποιήσω για να κυνηγήσεις τα όνειρά σου και να συνεχίσεις την πορεία σου, ακόμα κι αν όλα είναι εναντίον σου, και να σου δείξω πώς να πιστεύεις στον εαυτό σου, ακόμα κι αν δεν πιστεύει κανένας άλλος σ’ εσένα».

Ένα πράγμα είναι όμως σίγουρο: Η επιτυχία δεν έρχεται μέσα σε είκοσι τέσσερις ώρες. Όταν η εταιρεία προϊόντων περιποίησης δέρματος Rodial λάνσαρε τον περίφημο ορό «φιδιού» (Snake Serum), ο Τύπος αμέσως θεώρησε ότι η εταιρεία πέτυχε «μέσα σε είκοσι τέσσερις ώρες». Στην πραγματικότητα, η ιδρύτρια της Rodial, η Μαρία Χατζηστεφανή, δούλευε σκληρά επί 18 χρόνια για να δημιουργήσει την εταιρεία. Ξεκίνησε τη Rodial από ένα δωμάτιο του σπιτιού της και σήμερα διευθύνει μια εταιρεία με προϊόντα που διατίθενται σε 20.000 καταστήματα παγκοσμίως.

Κάθε επιτυχία απαιτεί χρόνο, υπομονή και τεράστια αποφασιστικότητα. Η Μαρία τα κατάφερε χάρη στο μεγαλεπήβολο όραμά της, στην ανάληψη ρίσκων, στην επιλογή κατάλληλων συνεργατών και στην επιτυχημένη στρατηγική της για τη δημιουργία αναγνωρισιμότητας του brand της και την εδραίωση της προσωπικής της επωνυμίας. Πιστεύει ότι όλοι και όλες μας μπορούμε να επιτύχουμε τους στόχους μας, εάν αφοσιωθούμε σε αυτούς, και στο βιβλίο της αποκαλύπτει τον τρόπο, τις συμβουλές αλλά και τα μυστικά της.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ 
Σελίδες : 232 
ISBN : 978-960-645-401-1 
Σχήμα : 14Χ20,5 
Μήνας έκδοσης : Ιανουάριος 
Έτος έκδοσης : 2023 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση