Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΠΡΑΓΜΑΤΕΙΑ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΧΩΡΟΥ (Α+Β ΤΟΜΟΣ)
ΘΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΔΙΑΦΟΡΑ
  • ΠΡΑΓΜΑΤΕΙΑ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΧΩΡΟΥ (Α+Β ΤΟΜΟΣ)
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:49.03 € 
μόνο 44.13 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΠΡΑΓΜΑΤΕΙΑ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΧΩΡΟΥ (Α+Β ΤΟΜΟΣ)
(108077458)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Το βιβλίο αποτελείται από 2 τόμους (Τόμος Ι: Θεωρία. Τόμος ΙΙ: Μέθοδοι) και 6 μέρη.
Κάθε ένα από τα 6 μέρη, αλλά και το σύνολο του βιβλίου, στοχεύουν στην κάλυψη συγκεκριμένων αναγκών, όπως:

Ο πρώτος τόμος για να βοηθήσει ερευνητές και σπουδαστές, που δεν είχαν την ευκαιρία να εντρυφήσουν στην επιστημονική περιοχή της ανάλυσης χώρου, να αντιληφθούν τα βασικά στοιχεία της, καθώς και τις δυνατότητές της, μέσα από τις βασικές μεθόδους ανάλυσης των θεμελιωδών χωρικών οντοτήτων (σημεία, γραμμές, επιφάνειες). Πιο συγκεκριμένα, ο πρώτος τόμος αρχίζει με την κατάθεση των βασικών εννοιών της επιστήμης του γεωγραφικού χώρου και της ανάλυσης του. (Μέρος Α), συνεχίζει με την παρουσίαση της αποδεκτής από την επιστημονική κοινότητα μεθοδολογίας της ανάλυσης χώρου (Μέρος Β) και ολοκληρώνεται με την εξέταση των κατανομών των θεμελιωδών χωρικών οντοτήτων (Μέρος Γ).

Ο δεύτερος τόμος για να βοηθήσει όσους θέλουν να κατακτήσουν τη δύναμη και την αποτελεσματικότητα των εργαλείων που προσφέρει η ανάλυση χώρου στην επίλυση επιστημονικών προβλημάτων και όχι μόνο, αφού παρουσιάζει μ' ένα σφαιρικό τρόπο εξειδικευμένες μεθόδους και τεχνικές από ολόκληρο το φάσμα που διαθέτει η ανάλυση χώρου. Πιο συγκεκριμένα, ο δεύτερος τόμος ξεκινά με την παράθεση των πιο γνωστών χωρικών μεθόδων ανάλυσης πολυμεταβλητών (Μέρος Δ), προχωρά στην εξέταση μεθόδων που αφορούν μια καθαρά γεωγραφική διάσταση (Μέρος Ε) και κλείνει με τις πιο πρόσφατες προσεγγίσεις στην ανάλυση χώρου (Μέρος ΣΤ).

Τέλος, το βιβλίο ως σύνολο, για να αποτελέσει ένα απαραίτητο συμπλήρωμα της βιβλιοθήκης όλων όσων -που με τον ένα ή τον άλλο τρόπο- ασχολούνται με το χωρικό σχεδιασμό, αφού η ανάλυση χώρου είναι αναπόσπαστο κομμάτι του.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΠΑΠΑΣΩΤΗΡΙΟΥ 
ISBN : 978-960-718-247-0 
Έτος έκδοσης : 2009 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση