Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
Η ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΩΝ ΟΤΑ ΩΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΔΙΚΑΙΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΙΚΑΙΟ
  • Η ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΩΝ ΟΤΑ ΩΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 42.00 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
Η ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΩΝ ΟΤΑ ΩΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
(108156436)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Αντικείμενο του βιβλίου «Η πολιτιστική πολιτική των ΟΤΑ ως παράγοντας περιφερειακής και κοινωνικής ανάπτυξης - Η περίπτωση του Δήμου Ξάνθης» είναι η μελέτη της οργάνωσης των πολιτιστικών δραστηριοτήτων των Δήμων, με την ανάδειξη γεγονότων, μεταβολών και προβληματισμών πάνω σε πολιτιστικά ζητήματα με κοινωνικές, οικονομικές, πολιτικές, χωροταξικές και περιφερειακές διαστάσεις.

Eιδικότερα, το βιβλίο μελετά την πολιτιστική πολιτική των ΟΤΑ α΄ και β΄ βαθμού και τον ρόλο της στην κοινωνική και περιφερειακή ανάπτυξη, όπως αυτή αναδύεται σε ένα Δήμο της Βόρειας Ελλάδας, στη Θράκη, τον Δήμο Ξάνθης. Πρόκειται για μια περιοχή με πολυπολιτισμικά χαρακτηριστικά όπου οι λαϊκές πολιτισμικές εκφράσεις όχι μόνο επιβιώνουν, αλλά αποτελούν αναπόσπαστα στοιχεία της ζωής των κατοίκων. Σκοπός του εγχειριδίου είναι η ανάδειξη των οικονομικών, κοινωνικών, πολιτικών και περιφερειακών διαστάσεων των πολιτιστικών ζητημάτων. Συγκεκριμένα, προσεγγίζεται διεξοδικά η εξέταση της βιώσιμης περιφερειακής ανάπτυξης και της αστικής αναζωογόνησης, η ευρωπαϊκή εμπειρία, η έρευνα της πολιτιστικής πολιτικής του Δήμου Ξάνθης και η διερεύνηση χρήσιμων εργαλείων δράσης.

Πρόκειται για πρωτότυπη μελέτη, που γίνεται για πρώτη φορά για ελληνικό Δήμο. Βασίζεται στην εφαρμογή του μοντέλου μέτρησης στατιστικών της UNESCO. Στο πλαίσιο της έρευνας, η συγγραφέας αξιοποίησε τα εργαλεία της ποιοτικής και ποσοτικής ανάλυσης, τις αρχές της επιστήμης της κοινωνικής πολιτικής, της περιφερειακής ανάπτυξης, της επικοινωνίας, των πολιτισμικών σπουδών, καθώς και τη σχετική βιβλιογραφία.

Η μελέτη διαρθρώνεται σε τρία μέρη. Στο πρώτο μέρος παρουσιάζεται το θεωρητικό πλαίσιο. Η συγγραφέας εξετάζει τις βασικές έννοιες, εστιάζει στην οικονομία του πολιτισμού, αναλύει τις πολιτικές κατευθύνσεις περιφερειακής ανάπτυξης της Ελλάδας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς και την άσκηση της περιφερειακής πολιτιστικής πολιτικής στη χώρα μας, επισημαίνοντας παράλληλα τις σχετικές μελέτες σε διεθνές επίπεδο. Στο δεύτερο μέρος αναπτύσσεται η πολιτιστική πολιτική του Δήμου Ξάνθης. Η συγγραφέας αναφέρεται στους στόχους και τη μεθοδολογία της εμπειρικής έρευνας, μελετά τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της Ξάνθης, αναλύει την πολιτιστική πολιτική, το περιβάλλον και γενικότερα την πολιτιστική εικόνα της περιοχής. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η επιτόπια έρευνα που διενήργησε η συγγραφέας για τις πολιτιστικές δράσεις του Δήμου Ξάνθης, αποτυπώνοντας και τον αντίκτυπό τους σε σχέση με τα εμπειρικά αποτελέσματα και τη βάση στατιστικών της UNESCO.

Στο τρίτο μέρος παρουσιάζονται οι προτάσεις και τα εργαλεία για μια επιτυχημένη πολιτιστική πολιτική από τον Δήμο Ξάνθης και διατυπώνονται τα συμπεράσματα της έρευνας από την ανάλυση ενός ελληνικού Δήμου.

Στο τέλος του πονήματος παρατίθεται πλήθος χρήσιμων παραρτημάτων, πινάκων, διαγραμμάτων και χαρτών, για την πληρέστερη τεκμηρίωση και κατανόηση της έρευνας, αλλά και για την περαιτέρω εμβάθυνση και επέκταση της προβληματικής που πραγματεύεται η μελέτη.

Η παρούσα μελέτη αναδεικνύει τη σημασία της τοπικής αυτοδιοίκησης στο σχεδιασμό και την υλοποίηση των πολιτιστικών πολιτικών. Το ανά χείρας βιβλίο δύναται να αποτελέσει την αφορμή για την ανάπτυξη γόνιμου προβληματισμού σχετικού με το ρόλο της πολιτιστικής πολιτικής της τοπικής αυτοδιοίκησης στο πεδίο της κοινωνικής και περιφερειακής ανάπτυξης.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΝΟΜΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ 
Σελίδες : 376 
ISBN : 978-960-622-745-5 
Σχήμα : 17Χ24 
Σειρά : ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΟΙΚ. ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΟΥ Κ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ 
Μήνας έκδοσης : Απρίλιος 
Έτος έκδοσης : 2019 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση