Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΕΣ ΠΟΛΕΙΣ
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ
  • ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΕΣ ΠΟΛΕΙΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:11.66 € 
μόνο 10.49 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΕΣ ΠΟΛΕΙΣ
(108154874)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΥ, ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΣΤΟΝ ΝΕΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΣΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ

Στην εποχή της μεταβιομηχανικής μετάβασης, η αστικοποίηση παραμένει στο προσκήνιο, τείνοντας ωστόσο να προσλάβει σημαντικά νέα χαρακτηριστικά. Ανάμεσα σε αυτά, η ανάδυση ενός καινοφανούς περιαστικού χώρου βρίσκεται στον πυρήνα του ενδιαφέροντος, καθώς αφορά ένα φαινόμενο το οποίο αποτυπώνει, εμπεριέχει, ή απλά συνδέεται με όλα τα υπόλοιπα. Πρόκειται για έναν χώρο υβριδικό και νεφελώδη, αλλά ταυτόχρονα δυναμικό και μεταλλασσόμενο. Πρόκειται ωστόσο επίσης για έναν χώρο που σε μεγάλο βαθμό μένει να προσδιοριστεί, και για τον οποίον ισχύουν διαφορετικές και πολύσημες ορολογίες, όπως και πολλαπλές κατηγοριοποιήσεις: Γεωγράφοι και Κοινωνιολόγοι, Αρχιτέκτονες και Πολεοδόμοι, προσεγγίζουν, αναλύουν και ερμηνεύουν από ξεχωριστές οπτικές γωνίες τον νέο αυτόν χώρο της "εκτός πόλεων αστικοποίησης", τα μορφολογικά, λειτουργικά και δημογραφικά χαρακτηριστικά του και τις τυπολογίες του.

Στο πρώτο μέρος του βιβλίου αυτού επιχειρείται μια συνοπτική αλλά ολοκληρωμένη παρουσίαση των παραμέτρων και των χαρακτηριστικών της νέας αστικοποίησης και περιαστικοποίησης, που ιδιαίτερα καθορίζουν και διαμορφώνουν τις μεγάλες μητροπολιτικές περιοχές -και μάλιστα αυτές του Ανεπτυγμένου Κόσμου. Το δεύτερο μέρος του βιβλίου εστιάζει ειδικότερα στο πρακτικό -και μεθοδολογικά πρωταρχικό- ζήτημα του προσδιορισμού και της στατιστικής κατηγοριοποίησης του χώρου της νέας, λειτουργικής αστικοποίησης, επιχειρώντας παράλληλα και μια επισκόπηση των βασικότερων προτύπων που έχουν υιοθετήσει στο ζήτημα αυτό διεθνή και ευρωπαϊκά στατιστικά συστήματα.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ 
Σελίδες : 160 
ISBN : 978-960-02-3472-5 
Σχήμα : 17Χ24 
Μήνας έκδοσης : Φεβρουάριος 
Έτος έκδοσης : 2019 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση