Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ
MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ
  • ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:47.00 € 
μόνο 42.30 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ
(108145438)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΠΡΟΤΥΠΑ

Το βιβλίο παρουσιάζει τις βασικές έννοιες της χρηματοοικονομικής λογιστικής αλλά και την πρακτική εφαρμογή της, με βάση τους κανόνες, οι οποίοι προκύπτουν από το ισχύον ελληνικό θεσμικό πλαίσιο.

Συγκεκριμένα, πραγματεύεται την ανάλυση, μέτρηση και καταγραφή των οικονομικών πράξεων των επιχειρηματικών μονάδων με σκοπό τη σύνταξη των χρηματοοικονομικών καταστάσεων και αναφορών, όπως είναι π.χ. ο Ισολογισμός και η Κατάσταση Αποτελεσμάτων, και την παροχή πληροφοριών τόσο -και κυρίως- σε τρίτους όσο και στο εσωτερικό περιβάλλον των επιχειρήσεων για τη λήψη ορθών αποφάσεων. Το περιεχόμενό του διαιρείται σε τρία μέρη.

Το πρώτο μέρος παρουσιάζει τις βασικές έννοιες και τις θεωρητικές αρχές της χρηματοοικονομικής ή γενικής λογιστικής, το δεύτερο παρουσιάζει τη χρηματοοικονομική λογιστική στο πλαίσιο, το οποίο προδιαγράφουν τα Ελληνικά Λογιστικά Πρότυπα (Ν. 4308/2014), ενώ το τρίτο αναφέρεται στα Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα και στα Διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Αναφοράς (ΔΠΧΑ).

Επίσης, παρουσιάζονται λογιστικές εγγραφές με χρησιμοποίηση τόσο του σχεδίου λογαριασμών του Ελληνικού Γενικού Λογιστικού Σχεδίου (ή Ε.Γ.Λ.Σ., Π.Δ. 1123/1980, το οποίο έχουν τη δυνατότητα να εξακολουθούν και σήμερα να χρησιμοποιούν οι οικονομικές μονάδες) όσο και του προτεινόμενου σχεδίου λογαριασμών των Ελληνικών Λογιστικών Προτύπων (ΕΛΠ). Στο τέλος κάθε κεφαλαίου, για αυτοέλεγχο των γνώσεων, παρατίθενται ερωτήσεις και ασκήσεις που οι απαντήσεις τους δίνονται στο τέλος του βιβλίου, γλωσσάριο των νέων όρων του κεφαλαίου και σχετική βιβλιογραφία.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : UNIVERSITY STUDIO PRESS 
Σελίδες : 576 
ISBN : 978-960-12-2433-6 
Σχήμα : 17Χ24 
Μήνας έκδοσης : Ιούλιος 
Έτος έκδοσης : 2019 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση