Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΠΑΡΑΛΟΓΟΣ ΚΟΣΜΟΣ
ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΠΑΡΑΛΟΓΟΣ ΚΟΣΜΟΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:15.90 € 
μόνο 14.31 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΠΑΡΑΛΟΓΟΣ ΚΟΣΜΟΣ
(108144110)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ

-Η Διαταραχή Ελλειματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ) στα παιδιά είναι μια μάστιγα της εποχής μας, ή απλώς μια υπερδιαγνωσμένη διαταραχή που αγγίζει πολλές φορές τα όρια της «φαντασιακής» ασθένειας;
-Λειτουργούν οι άνθρωποι με τη λογική στις καθημερινές τους δραστηριότητες, ή μήπως κυριαρχεί το ασυνείδητο; Πώς επηρεάζει η λειτουργία των δύο Συστημάτων, 1 και 2, την ανθρώπινη συμπεριφορά;
-Γιατί η δημιουργικότητα των παιδιών φθίνει όσο αυτά μεγαλώνουν; Αποτελεί το IQ test ασφαλή δείκτη για τη μελλοντική εξέλιξη ενός ατόμου;
-Γιατί όταν ξυπνάμε το πρωί δεν πρέπει να παρακολουθούμε τις ειδήσεις στην τηλεόραση, ούτε να τις ακούμε στο ραδιόφωνο οδηγώντας για το χώρο της εργασίας μας;
-Η ρήση «Όλοι μαζί τα φάγαμε» μπορεί να αναγνωστεί με άλλον τρόπο, ή αποτέλεσε ένα προκλητικό λεκτικό πυροτέχνημα;
-Πώς δικαιολογεί την υπογραφή ενός ακόμη μνημονίου μια «αντιμνημονιακή» κυβέρνηση;
-Είναι οι πωλήσεις θέμα τεχνικής και επαγγελματικών μυστικών, ή απλώς μια μορφή στοχευμένης ανθρώπινης επικοινωνίας σ' ένα καθορισμένο κοινωνικό πλαίσιο;

Το παρόν βιβλίο διερευνά την ανθρώπινη συμπεριφορά στην καθημερινή ζωή και στοχεύει στον χώρο των πωλήσεων. Με τη βοήθεια της ψυχολογίας και του κλάδου των συμπεριφορικών οικονομικών, αποδομεί την εδραιωμένη αντίληψη ότι οι άνθρωποι λειτουργούν λογικά και αποδεικνύει ότι, σε αντίθεση με τη διαίσθησή τους, λειτουργούν κυρίως ασυνείδητα. Με τον τρόπο αυτό, όμως, είναι επιρρεπείς σε προκαταλήψεις και λάθη τα οποία διαμορφώνουν τη λήψη των αποφάσεών τους. Στον χώρο των πωλήσεων δίδεται ιδιαίτερη έμφαση στον «Σύμβουλο Πωλήσεων» και αναλύεται, ως απαραίτητη προϋπόθεση για την επιτυχή έκβαση των πωλήσεων, η ανάγκη κατανόησης της ανθρώπινης συμπεριφοράς.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΑΓΚΥΡΑ 
Σελίδες : 296 
ISBN : 978-960-547-393-8 
Σχήμα : 16Χ23 
Μήνας έκδοσης : Οκτώβριος 
Έτος έκδοσης : 2017 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση