Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΗΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ
ΔΙΚΑΙΟ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ
  • ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΗΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 61.00 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΗΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ
(108143269)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Το «Δίκαιο της Λογιστικής» αποτελεί έναν κλάδο δικαίου, που στην Ελλάδα δεν έχει τύχει μέχρι σήμερα ιδιαίτερης προσοχής. Πολλοί νομικοί θεωρούν, ότι η λογιστική δεν είναι δίκαιο, ίσως ούτε καν επιστήμη, αλλά απλά μία «τεχνική» στηριζόμενη σε «ευπροσάρμοστους» σε κάθε επιδίωξη κανόνες. Το αρχικό έναυσμα για τη συγγραφή του παρόντος έργου ήταν η φιλοδοξία να προσφερθεί στη νομική κοινότητα (αλλά και στους φοιτητές) ένα εύληπτο εγχειρίδιο μύησης στον εν λόγω δικαιικό κλάδο, ο οποίος τα τελευταία έτη με την υιοθέτηση από την ΕΕ των Διεθνών Λογιστικών Προτύπων και την αναμόρφωση του ελληνικού λογιστικού δικαίου με τον Ν 4308/2014 έχει επιστημονικά αναζωογονηθεί.

Το παρόν εγχειρίδιο δεν στοχεύει μόνο στη μύηση νομικών στη λογιστική, στοχεύει να απευθυνθεί και στη ίδια τη λογιστική κοινότητα. Πράγματι, ενόψει του ότι η λογιστική είναι δίκαιο (πράγμα που ενίοτε παραγνωρίζουν οι λογιστές) η συμβολή των νομικών στην ερμηνεία των λογιστικών κανόνων μπορεί να είναι χρήσιμη και στους λογιστές, οι οποίοι καθημερινά βρίσκονται αντιμέτωποι με κανόνες λογιστικού δικαίου, πολλοί μάλιστα εκ των οποίων είναι ενωσιακής προέλευσης. Η σύνθεση της συγγραφικής ομάδας (τρεις νομικοί - ένας ορκωτός ελεγκτής λογιστής) αποτέλεσε συνειδητή επιλογή, καθώς κρίθηκε απαραίτητο το μπόλιασμα της νομικής σκέψης και γραφής με την προσέγγιση ενός λογιστή, γνώστη των σύγχρονων τάσεων στην λογιστική και ελεγκτική.

Το έργο παρουσιάζει και προσεγγίζει ερμηνευτικά θεμελιώδεις έννοιες της λογιστικής επιστήμης, τα ΕΛΠ και ΔΠΧΑ, την Ανάλυση οικονομικών καταστάσεων, τα Λογιστικά συστήματα, τις αρχές ελεγκτικής και περιλαμβάνει αντιπροσωπευτικά παραδείγματα, ενώ συνοδεύεται από αλφαβητικό ευρετήριο.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΝΟΜΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ 
Σελίδες : 544 
ISBN : 978-960-622-271-9 
Σχήμα : 24Χ17 
Μήνας έκδοσης : Σεπτέμβριος 
Έτος έκδοσης : 2017 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση