Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΑΝΙΣΟΤΗΤΑ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ;
MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΝΙΣΟΤΗΤΑ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ;
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:19.90 € 
μόνο 17.91 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΑΝΙΣΟΤΗΤΑ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ;
(108141768)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Tο κοινωνικό πρόβλημα της ανισότητας βρίσκεται σήμερα στο επίκεντρο της δημόσιας συζήτησης. Πολλά γράφονται για την αντίθεση ανάμεσα στο 1% και στο 99% του πληθυσμού, και η κοινή γνώμη συνειδητοποιεί το μέγεθος της ανισότητας περισσότερο από οποτεδήποτε άλλοτε. Αλλά, αν θέλουμε πράγματι να μειώσουμε την εισοδηματική ανισότητα, τι μπορούμε να κάνουμε; Πώς μπορεί να μεταφραστεί αυτή η αυξημένη ευαισθησία της κοινής γνώμης σε πολιτικές και δράσεις που μειώνουν πράγματι την ανισότητα;

Σ’ αυτό το βιβλίο, ο Βρετανός οικονομολόγος Tony Atkinson, ειδικός σε θέματα ανισότητας και φτώχειας, κάνει συγκεκριμένες προτάσεις που θα μπορούσαν να επηρεάσουν πραγματικά την κατανομή εισοδήματος. Διδασκόμενος από την ιστορία και βλέποντας με νέο μάτι τους οικονομικούς μηχανισμούς που λειτουργούν στο υπόβαθρο, επιδιώκει να δείξει τι θα μπορούσε να γίνει για να μειωθεί η έκταση της ανισότητας. Στο πρώτο μέρος του βιβλίου γίνεται η διάγνωση. Τι εννοούμε με τον όρο ανισότητα και ποια είναι η σημερινή έκτασή της; Υπήρξαν περίοδοι που μειώθηκε η ανισότητα και, αν ναι, τι μπορούμε να μάθουμε από αυτές; Τι μπορεί να μας πει η οικονομική θεωρία για τα αίτια της ανισότητας; Στο δεύτερο μέρος διατυπώνονται προτάσεις οι οποίες δείχνουν τα βήματα που πρέπει να κάνουν τα κράτη προκειμένου να μειώσουν την ανισότητα. Στο τρίτο μέρος εξετάζονται μια σειρά από αντιρρήσεις σ' αυτές τις προτάσεις. Μπορούμε να δημιουργήσουμε ίσες ευκαιρίες χωρίς να χαθούν θέσεις απασχόλησης ή χωρίς να επιβραδυνθεί η οικονομική μεγέθυνση; Έχουμε τη δυνατότητα να εφαρμόσουμε ένα πρόγραμμα μείωσης της ανισότητας;

Το βιβλίο απευθύνεται στον αναγνώστη που ενδιαφέρεται για την οικονομία και την πολιτική.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΠΑΤΑΚΗ 
Σελίδες : 512 
ISBN : 978-960-16-7024-9 
Μήνας έκδοσης : Ιούλιος 
Έτος έκδοσης : 2017 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση