Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
PROVOS AND MERRY PRANKSTERS
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • PROVOS AND MERRY PRANKSTERS
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:12.72 € 
μόνο 11.45 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
PROVOS AND MERRY PRANKSTERS
(108137783)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΤΑ ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΚΑ ΚΙΝΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΤΟΥ '60

Οι PROVOS έδρασαν στην Ολλανδία και έθεσαν τις βάσεις του σύγχρονου μητροπολιτικού ακτιβισμού.

Το 1965 έκαναν αντικαπνιστική εκστρατεία, και προβοκάροντας πρότειναν ως αντίβαρο τη νομιμοποίηση της χρήσης της κάνναβης. Έπειτα εμπνεύστηκαν τα λευκά ποδήλατα που θα ήταν στη διάθεση του κοινού δωρεάν, ώστε να σταματήσει η κίνηση των αυτοκινήτων στο κέντρο του Άμστερνταμ. Ιδέα που πλέον έχουν υιοθετήσει πολλές ευρωπαϊκές πρωτεύουσες. Επίσης πρότειναν καταλήψεις σπιτιών προκειμένου να δωθεί λύση στο στεγαστικό πρόβλημα, και να μην ερημώσει το ιστορικό κέντρο της πόλης.

Οι MERRY PRANKSTERS έδρασαν στις Η.Π.Α., είναι πρόδρομοι του χιπισμού, βίωσαν τη σύγχρονη κοινοβιακή ζωή, επινόησαν το MAGIC BUS, πειραματίστηκαν με το LSD και μοιράστηκαν την ψυχεδελική τους εμπειρία, δημιουργώντας τα ACID TESTS που είναι οι πρόδρομοι των rave parties. Επίσης δημιούργησαν χειροποίητα διαδραστικά μηχανήματα εικόνας και ήχου, καθώς και το περίφημο blue box για δωρεάν τηλεφωνικές συνδιαλέξεις, ανοίγοντας δρόμο στα συστήματα πολλαπλών συχνοτήτων και φτάνοντας στις παρυφές του κυβερνοχώρου.

Και οι δύο ομάδες επέλεξαν να πειραματιστούν. Και οι δυο ομάδες αναζήτησαν το δικό τους χώρο -πολιτικά και χωροταξικά- για να ζήσουν και να δημιουργήσουν. Επέλεξαν το "περιθώριο" όχι για να αποκοπούν από την πραγματικότητα, αλλά για να παρακάμψουν την πραγματικότητα. Και ως εκ θαύματος, μόλις δημιουργήθηκαν οι στοιχειώδεις δομές κάθε ομάδας, μόλις εξασφαλίστηκε η ομότιμη συμμετοχή, οι "παρίες του περιθωρίου" έδρασαν απόλυτα δημιουργικά.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΣΟΦΙΤΑ 
Σελίδες : 168 
ISBN : 978-618-80446-0-9 
Σχήμα : 14Χ21 
Μήνας έκδοσης : Ιανουάριος 
Έτος έκδοσης : 2013 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση